vineri, 26 iulie 2013

Inceputul

Era o vara extrem de calduroasa intr-un an greu, poate chiar determinant. La etajul 3 al unui apartament incins de soarele, aflat in luna lui cuptor, rasarit deja de 10 ore, pe un fotoliu, un tanar se relaxa uitandu-se la televizor. In camera alaturata, un altul stia ca mai are 3 zile de tras. Pe acesta din urma, il relaxa sa alerge seara. Era un pic mai racoare iar alergatul chiar daca era printre betoane, il deconecta. Terra nu era departe, in 15-20 de minute picioarele sale de cocostarc il duceau acolo.
De cateva zile, pe alergator il atragea ceva, era o voce care venea dupamasa din televizorul tanarului de pe fotoliu. Era o voce barbateasca. Ba nu doua voci. Calde si putin raraite, vorbeau romana. Ba nu franceza... oricum o combinatie intre cele doua. Era Turul Frantei, anul era 2003 iar eu eram in ultimele zile dinaintea examenului de admitere la AC, imi placea sa alerg sa scap de tensiunea admiterii si imi placea sa ii aud pe cei doi Radu dupamasa. Ma relaxa. Ca pe sugar sanul mamei sale. A fost primul meu contact cu Turul Frantei, Nenumitul American castiga al 5-lea sau Tour cu 1 minut in fata Ursului german iar eu deveneam fan al ciclismului.




2 comentarii:

  1. Precizez ca tu mi-ai facut cunostinta cu, vorba vine, Turul Frantei (sau cei doi reprezdentanti ai turului, nu stiu exact), de care acum, insa, nu mai stiu nimic.

    Amintesc "Inceputul" meu. Venisem la scoala nedumerit si abia asteptand sa iti expun o intamplare iesita din comun, gata sa cred ca sunt unicul martor al unui derapaj telecomunicational: "[...] Apropo, sa vezi ce am patit ieri! M-am uitat la peisajele din Tur si pe fundal vorbeau doi, vecini cred, despre nu stiu ce retete de varza si branza din Hunedoara, ceva vinuri din Bordeaux si africani care isi pun gaini in cap la Cupa Africii, mancandu-i la fiecare gol dat de echipa favorita." Raspunsul tau a inceput cu un ras bine memorat, continuat de "Da, ma, nu stii cine-s?" "Nu," zic. "Radu Banciu si Naum." Mi-a luat o zi sa imi revin si inca cativa ani de privit.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, sa stii ca imi aduc aminte de reactia ta. Ai fost nedumerit o buna perioada de timp: "cum pot doi oameni sa comenteze in asa hal la EUROSPORT!?"

    RăspundețiȘtergere