luni, 26 martie 2012

In zodia literei B

Idea acestui post a plecat de la numele a trei personaje, personalități pe care le-am redescoperit anul trecut și a căror numitor comun este pe lângă sexul din pantaloni, litera de început a numelui: Brenciu, Button si Bute.
Pe Horia l-am urmărit prima data într-un concert live în februarie și modul lui Top Gear-ish de a se comporta pe scena, toate scenetele pe care le face, m-au făcut sa merg la toate concertele sale din Timișoara, ba chiar am fost pe punctul de a merge un weekend la Terracinna sa il urmăresc în concert. Dupa Vocea Romaniei popularitatea lui a explodat (vezi concertele de la Sala Palatului) și într-un fel îmi pare rău, dar despre astea într-o alta postare.
Jenson, un șarmant, un frumușel, un vorbareț, un haios, ce sa mai varianta britanica și de 30+ ani a lui Ionesta, toate astea + abilitatiile sale de pilot m-au făcut fanul sau. Jenson, ne vedem pe 26 iulie in boxa McLaren, o sa ma recunoști!
Despre Lucian am mai scris, asta si pentru ca l-am vazut boxand live si pentru ca datorita lui, steagul Romaniei aflat in posesia lui ionesta a ajuns în pozele a zeci de fani și în casele tuturor gratie Realității TV.

Făcând o scurta retrospectiva a anului 2011 realizez ca am stat la Bucuresti intreg anul, unde inevitabil imi fac cumpărăturile la Mall Baneasa, ca am reusit sa imi renovez baia și sa-mi mobilez bucataria, ca am avut suspendat permisul categoria B, ca am redescoperit bicicleta si traseele prin badurea verde, ca am fost in 2 vacante la Budapesta, ca am devenit mare fan al emisiunii Ora de Business si al site-ului biziday.ro, ca Roma sta foarte bine din punct de vedere bahic, ca am continuat sa am grija de acest amărât blog, ca am dormit 3 nopti la Amsterdam la Hotel Barbacan, dar poate cel mai important: doamnelor si domnișoarelor nu ma simt, încă, atras de barbatii.
Deja totul mi se pare o proasta coincidenta asa ca ma uit în calendar și răsuflu ușurat, macar nu a fost și anul boului!

3 comentarii:

  1. miroBolant!!! ionescian de-a dreptul! :))

    in alta ordine de idei, cand eu salivam dupa Button tu inca salivai dupa Hamilton... sa inteleg ca a scazut Lewis in ochii tai?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai uitat de nunta Bulangiului, in rest ai ramas genial cum te stiam

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anda: Hamilton cred ca e cel mai rapid pilot din Formula 1, dar Button are asa un aer de James Dean, deci este mai simpatic
    @Anonim: :))) da, foarte buna completarea!

    RăspundețiȘtergere