vineri, 9 septembrie 2011

Un virus

Trebuie să recunosc și o fac public, pentru că astfel sper să fiu iertat. Din scurta vacanţă petrecută la Amsterdam  la sfârșitul lui August, m-am întors cu un virus. In ciuda faptului că au trecut de atunci 3 săptămâni, virusul nu mi-a părăsit organismul, ba mai mult i l-am dat și gagicii (Îmi pare rău). Incă nu știu pe ce cale. Biciclete, biciclete, biciclete. Asta este principala mea ocupație din timpul liber în ultima perioadă. Fie că repar, ajustez la: vechea mea bicicletă, la vechea vechea bicicletă a mea, la bicicleta gagicii sau la bicicleta prietenei gagicii, cam asta este postura mea. Faptul că am descoperit traseele de la Pădurea Verde a fost doar un motiv în plus ca acest virus să devină un hobby.
Duminica trecută am făcut o mică incursiune pe traseul roşu din pădure și mi-am dat seama că am nevoie de o bicicletă serioasă, asta pentru că în 13 km una dintre biciclete a început să cedeze. Urmarea? Surfez pe site-uri de profil, în special pe freerider.ro (excelent) și încerc să mă hotărăsc pe un model de bicicletă, dar și pe bugetul alocat, care se pare că îmi va depăși așteptările inițiale.
In ciuda faptul că mă pricep la toate, accept sugestii pe această temă. Temă, care nu e cum să scap de virus, pentru că asta, evident, nu îmi doresc.

Un comentariu:

  1. Hmm.. eu la dat sugestii nu ma pricep dar cand am nevoie de ceva intreb pe baietii de la X-Sport. In P-ta Marasti, pe strada cu Bunker. Au si bitze de vanzare.. Cred ca cel mai important e sa-ti iei una pe statura ta.. :))

    RăspundețiȘtergere