miercuri, 17 august 2011

Passion and Soul

Tin minte un lucru pe care bunicul meu mi l-a spus prin clasa a 10-a după ce a fost pentru prima dată la un meci de fotbal de al meu:
Știi bine că mie nu îmi place fotbalul. Deloc. Dar dorința și abnegația de care dai dovadă în practicarea lui, mă face, nu să înțeleg, dar să îți respect hobby-ul și asta pentru pasiunea pe care o investești (*).
Nu stiu dacă acele cuvinte au făcut sau nu, ca eu sa iubesc oamenii pasionați. Cert este că fie ești pasionat de numărarea firelor de iarba, de țânțari, de lozuri în plic, de bulele din apa minerală sau de funduri bombate (Chiar...funduri bombate) dragă cititorule ești iubit de către mine. Pasiunea este, cred unul dintre cele mai pure, profunde și generatoare de satisfacții sentimente. Fie că acuma gătești, șofezi, mănânci, antrenezi, cânți sau faci sex, dacă o faci cu pasiune garantez că îți va ieși bine. Postare inspirată de RedMotor.

(*) Se prea poate sa îmi fi spus asta in maghiara. Adaptarea îmi aparține. 

P.S: Nu ma întrebați cum se spune abnegatie in maghiara

Un comentariu:

  1. Bah, fegged, observ ca te-ai bagat la creatie..... promovezi firme, scrii advertoriale, parca ziceai ca blogul asta e facut din pasiune........oricum ca tot vine vorba de pasiuni ar trebui sa reactivam unele din ele gen poker + clatite, ca tenis vad ca ne-am reapucat:).

    RăspundețiȘtergere