marți, 10 mai 2011

Să-i dăm Cezarului ce-i al Cezarului

In toată sara-banda asta de acuze și batjocorii aduse societății şi tării în care, rău sau bine, ne ducem traiul, am și eu de lăudat ceva românesc get be get: DigiSport. Pentru cei care se uită la sport, acest grup de posturi DigiSport și DigiSport Plus sunt raiul pe pământ:

  • Fotbal - Campionatul Spaniei, Campionatul Italiei, Campionatul Franței, Campionatul Angliei, Campionatul României;
  • Sporturi cu Motor - Formula 1, GP2, GP3, Moto GP, WRC;
  • Tenis - Turneele Masters 1000, Masters 500;
  • Handbal - Liga Națională;
  • Gimnastica, Polo, Box s.a.m.d;
In weekend este o adevărată nebunie cu transmisiunile, directorul de programe cred că are cel mai dificil job dintre toate televiziunile din Romania. O grilă care nu e umplută cu Wrestling, jocuri de vară, fotbal din Bulgaria sau pariuri cu frica (Sport.ro) și nici de interminabilele talk-show-uri, analize și știri (Gsp.ro). Profesionalism, interview-uri în exclusivitate, comentatorii ok. E loc și de mai bine asta e clar, dacă ii scot din grila de programe și pe Horia Ivanovici, Dumitrescu și Meme totul va fi perfect. Nu știu cât e de profitabilă această investiție masivă în evenimente sportive, dar până una alta eu am să stau liniștit în fata televizorului si am sa mă bucur de ceea ce primesc.

Felicitări DigiSport, felicitări rds-rcs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu