joi, 5 mai 2011

La radio cu timişorenii

Pentru că ultimele mele postari au fost pe teme sufletești, postări în care am încercat ... evident fără sorti de izbândă să transmit emoțiile mele, m-am gândit că ar fi bine să schimb puțin, dar puțin de tot registrul. Mâine dimineață prezentatorii de la un radio pe care l-am apreciat foarte mult în trecut și care poartă numele regiunii geografice în care suntem localizați, vor face matinalul în ... Timișoara.
Așadar orașul în care a-nceput revoluția ii primește cu bratele deschise pe: inteligenții matinalelor de la radio, mult prea mirobolanții, fotooo-modelul șiii misoginaaaa.
Drept pentru care astăzi, joi, au cerut niște ponturi din partea unei cimișorence jet bejet, care locuiește de ceva vreme in București. Este total irelevant numele ei.
Si pentru că serialul nu te pune cu Timișorenii este mai lung decât seria Nils Holgersson, nu puteam să nu prezint, singurului meu fan, o parte din tips & tricks-urile date de către posesoarea noastră de frunte:

  • La Timișoara se salută cu ceau și la venire și la plecare. Cei drept Bucureștenii, spre rușinea lor, nu au în bagaj această formă de adresare. Informație pertinentă, Pa-ul lor este grețos.
  • Trotuarele sunt foarte frumoase, drumurile sunt curate, oamenii au flori pe terase și pe balcoane și se îngrijesc de ele. Nu contest, sunt și trotuare frumoase, problema este că pot însă sa îți cadă obiecte contondente în cap mergând pe aceste trotuare.
  • Ii sfatuieste cei doi prezentatori să se piardă pe străduțe să viziteze. (Habar nu am la ce străduțe se referea cred că totuși vorbea de Porto sau Dubrovnik)
  • ii invită pe cei doi prezentatori ca în periplul lor pe străduțele orașului să bată la ușile oamenilor pentru că aceștia ii vor primii cu brațele deschise.Eu ii rog pe toti turiștii care vin în Timișoara, "să se piardă" pe străduțele centrale și să bată la ușile caselor, porților. Ba chiar le sugerez câteva străzi ultra centrale: Constantin Loga, Academician Alexandru Borza, Mihai Eminescu
  • oamenii se îmbracă in culori vii nu ca în București unde toți se îmbracă în... gri. Am început un studiu de caz pentru putea trage o concluzie.
Iar in final cireaşa de pe tort:
  • Întrebată cum l-ar categorisi pe Marian Iancu, aceasta răspunde după 3, 4 secunde de pauză: Un adevarat Timișorean.

3 comentarii:

  1. :)) esti asa un dragut cand te straduiesti :P

    RăspundețiȘtergere
  2. astept explicatii, pentru ca n-am prea inteles..

    RăspundețiȘtergere
  3. și eu aștept detalii, ești evaziv!

    RăspundețiȘtergere