luni, 7 februarie 2011

Copilul meu de suflet

Acesta este o postare pe care mă gândesc să o scriu de câteva luni bune, la un moment dat am vrut să fie o postare propagandistă, cu surle, vuvuzele și gagici pe bar, dar apoi mi-am dat seama că nu vreau asta. Nu vreau ca acest proiect în care alături de Toto zis piston am pus atât de mult "pasion and soul" precum într-un Alfa Romeo, să crească sub zodia traficului, a trackback-ului și a pagerank-ul.
Copilul acesta este un site cu și despre karting iar acolo veți găsi review-uri și fel de fel de informații legate de circuitele pe care am fost pană acuma, impresii subiective în urma curselor, clasamentul și piloții din campionatul 2010, punctele acordate pentru fiecare etapă, regulamentul campionatului și in viitor calendarul complet al campionatului din 2011.
II invit așadar pe cei interesați să intre și poate să vină cu noi la una sau mai multe etape din campionat.

Steagul KartRacing pe Col de Tourmalet

3 comentarii:

  1. very like! :)
    de cate ori am vrut sa dau share... numai eu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai na cum am zis și în postare nu cantitatea este scopul nostru :)

    RăspundețiȘtergere