joi, 13 ianuarie 2011

Un Frustrat

Am ajuns la capătul răbdării și simțeam nevoia să mă descarc. La început am ignorat, am sperat că e doar o perioadă, că la un moment dat o sa treacă, că se va uita!
Nu s-a întîmplat și "numa zic" a devenit un fel de p**a mea varianta blogărească. Semnul de punctuație al nevinovăției. Mă bucur că nu folosiți hulita expresie: "p**a mea", doar sunteți niște aristocrați, da expresia asta oligofrenică e mai oribilă și lipsită de nonsens decât bucureșteanul: "gen", "pa".
Scrii acolo o polologhie despre un anumit subiect, după care: pac trîntești numa zic la final. Mesajul: Buei înțelegi, deci nu sunt de acord cu tine da nu ți-am dat în cap, nu te agita, doar am pomenit și eu acolo, nu e cazul sa te agiți, este umila mea părere. Peace man, peace.
Pentru cei care nu au înțeles ceea ce am vrut să transmit, am să traduc: de fiecare dată când aud expresia asta îmi vine să ii dau autorului o palmă după cap. Zbang

Numa zic.

P.S:Știu acuma cel puțin o persoana care îmi va spune că am fost rău. Dar nu-i bai că iau bătăiță la funduleț și o să mă învăț minte. Na-Na

2 comentarii:

  1. Mah, p**a mea e semn de punctuatie. Numa zic p**a mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mi-am permis sa il citez pe Teo. Vezi
    aici

    RăspundețiȘtergere