joi, 23 septembrie 2010

Pisatu' boului

Această postare conține grave greșeli gramaticale, dezacorduri și greseli de ortografie. Pe cei care au ochiul fin și pot fi deranjați de prezența acestora îi rog să-mi ierte aroganța și să mă scutească de comentarii inutile. Mulțumesc

Am procedat și eu conform lecției învățate de la Jeremy Clarkson: un bărbat nu cere niciodată indicații, de la oamenii de pe stradă, încotro trebuie să o apuce spre destinație, așa că priviți mai jos ruta pe care am ajuns de pe o străduță de lîngă Arenele BNR (punctul A) până pe strada Griviței (punctul L) într-un oraș pe care nu îl cunosc nici ziua dar atunci seara.
Evident că puteam să mă uit pe hartă înainte de a pleca și să îmi stabilesc o rută, așa cum am făcut la dus, dar mi-am zis: "eeee... how hard can it be?"
Punctele E si I au fost decisive, mi-am dat seama ca ma îndepărtez de punctul L. Cum mi-am dat seama? Am simțit in coledoc.

Acuma la final, uitîndu-mă pe hartă mi-am zis: "hmm... could be worse!".

2 comentarii:

  1. Te-am prins! Te invata prietena cate un cuvant nou si pe urma vi sa te dai doct la plebe! Zi ca nu-i asa? :) Imi place traseul tau. Seamana cu soseaua de centura a Bucurestiului...care este! De fapt, care nu este! Se stieeeee!!! Fara numaaaarrrr. Hai ba acasa, ca in curand asa i vorbi si tu!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am mai intrat de mult pe aici, dar am ras bine vazand atata intuitie de pilot :))))))

    RăspundețiȘtergere