luni, 2 august 2010

Pâinea noastră cea de toate zilele dă-ne-o nouă...mâine

Această postare conține grave greșeli gramaticale, dezacorduri și greseli de ortografie. Pe cei care au ochiul fin și pot fi deranjați de prezența acestora îi rog să-mi ierte aroganța și să mă scutească de comentarii inutile. Mulțumesc
 
Paul a reușit printr-un comentariu la ultima postare, să îmi strice (oarecum) o altă temă pe care vroiam să o abordez pe blog: Supraponderabilitatea.
Dacă ar trebui să spun lucrul care m-a impresionat cel mai mult in concediul din nordul Spaniei și sudul Franței aș spune fără să ezit: forma fizică a oamenilor de acolo. Fie că am fost la plaja in Barcelona, in Hotel la Vielha sau la 2150 m pe Col de Tourmalet, oamenii aveau un corp de invidiat. Supli, femeile având talie, picioare frumoase, bărbații fără burtă, cu brațe bine lucrate, fără cefe late, nu musculoși ci doar "fit". Nu vreau să spun că femeile erau mai frumoase decât româncele (Doamne ferește! doar se știe ca româncele sunt cele mai frumoase femei din lume ;) ) dar numărul mare de corpuri atrăgătoare m-a impresionat. Nu pot să afirm cu certitudine ce ii ține în formă o fi clima, alimentația, sexul, vinul sau sportul? dar cu siguranță oamenii de acolo știu ce să facă să arate bine iar asta m-a făcut invidios!
In ciuda semi-stricării surprizei (nici dracu nu citește comentariile la posturile mele deci cred că Paul nu a stricat defapt nimic), comentariul lui mi-a plăcut foarte mult. Se știe că noi suntem departe de a fi niște oameni modești, suntem cei mai buni, cei mai frumoși, cei mai deștepți, cei mai cei, alții ca mine și ca el nu sunt.
Ei bine dacă Paul a declarat public: 

"Tinerii arătau ca niște fotomodele, spre rușinea noastră..."

înseamnă că societatea românească este pe drumul cel bun, economia își va revenii, PIB-ul pe cap de locuitor se va dubla. Răul societății a fost eradicat!

2 comentarii:

  1. eu cred ca e de la vin, sigur-sigur de la vin. si de la sex, care e o consecinta a primului, probabil.
    ce stiam eu ca vinul e unul din motivele pentru care francezii, italienii si in general tarile consumatoare de vin au rata cea mai MICA de moarte prin boli cardio-vasculare, in schimb o au pe cea prin accidente rutiere cea mai crescuta... poate de asta nici n-ati vazut oameni grasi, ca n-au apucat sa puna nimic pe ei :P

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anda: asta cu inima da o ştiam şi se prea poate ca alimentaţia (se ştie ca vinul este aliment) să joace un rol important in aspectul exterior, dar cred ca decisiv este sportul(si sexul poate fi dus la rang de sport deci da)

    RăspundețiȘtergere