miercuri, 25 august 2010

Nu te pune cu timisorenii

Această postare conține grave greșeli gramaticale, dezacorduri și greseli de ortografie. Pe cei care au ochiul fin și pot fi deranjați de prezența acestora îi rog să-mi ierte aroganța și să mă scutească de comentarii inutile. Mulțumesc
  
In obișnuitul meu periplu matinal prin presa scrisă, descopăr că orașul de adoptie1 e bolnav, normele de poluare fiind depășite deja de 46 de ori anul acesta în condițiile în care suntem abia în luna August. Până la finalul anului am putea avea fără probleme o depășire de 69, poate chiar 71, de ori a normelor de poluare. Conform acordului încheiat cu UE nici un oraș din România nu poate să depășească de mai mult de 7 ori/an aceste valori!

Solutia: Reprezentanţii municipalităţii chiar au cerut închiderea staţiilor de monitorizare, pentru ca acestea să nu mai înregistreze repetatele abateri de la normele europene.

Posibil dialog in ședință:

 - Băi nu se poate, trebuie să găsim o solutie, nu putem fi fruncea în poluare in Romania. Trebuie să facem ceva!
- Boss, știu boss facem ca acu 25 de ani când lucram împreună la cooperativă, raportăm date false, boss!
- Mitică este genială idea ta, Timișoara va avea poluare 0, ba nu negativă! hmmm...cred că avem totuși o mică problemă staţiile sunt legate prin INTERNET la Agenţia Europeană pentru Protecţia Mediului.
- Boss, lasă totul in seama mea, am un vecin care mi-a instalat Windows-ul acu 2 luni, sigur se pricepe.


Cer pe această cale autonomia teritoriala și administrativa a Republicii Banat (Fruncea)

6 comentarii:

  1. hai maaaaa! :))
    eu am crezut ca faci misto la faza cu inchiderea statiilor doar ca sa nu mai inregistreze, dar vad ca fix asa scrie. sigur nu-i o gluma proasta? ca daca e adevarat eu nici nu inteleg de ce-ti mai bati capu'
    mi-ai parut un pic malitios, dar de fapt ai fost chiar dragut

    RăspundețiȘtergere
  2. @anda: adică să nu ma pun cu Timișorenii? hmmm
    @Anonim: nope!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu asta am zis, ca doar nu toti ca aia care-au zis sa nu mai monitorizeze poluarea (si dialogul expus de tine e foarte potrivit), fiecare padure cu uscaturile ei

    RăspundețiȘtergere
  4. stai liniștită că, cu Timișorencele încă ma pun

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am citit articolul ala de ieri si am crezut ca faceau astia de la Tion glume... nu stiam ca de-asta s-au apucat sa spele strazile in ultima vreme.
    Ar putea sa le dea saracilor oameni niste maturi mai acatari, ca alea de plastic sunt ca si cand n-ar fi...
    Oricum, luminata idee :D

    RăspundețiȘtergere