miercuri, 2 iunie 2010

Timișoara mulțumesc!!!

Văd că Primăria Timișoarei nu se lasă și la fel ca și anul trecut, ține neapărat să îmi organizeze o enormă petrecere cu ocazia zilei mele de naștere. Focurile de artificii de la ora 22:00, concursul de rățuște pe apă, muzica din fundal și un loc pe terasa de la D'arc, totul a fost mirific anul trecut.

Vreau să mulțumesc pe această cale tuturor timișorenilor pentru această petrecere ce îmi este organizată, și ii rog să mă ierte pentru că nici anul acesta nu voi ieșii prea mult în fată!

4 comentarii:

  1. Nu te pune cu timisorenii! Si bah stai linistit ca ma fraieresti, stiu ca postul asta doar tre sa ne aduca aminte sa punem bani la soseta ca vine ziua ta! Poti sa te muti si in Palestina tot nu uitam de ziua ta, fegged:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i da idei cu Palestina!!!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. am auzit ca si primaria bucurestiului organizeaza concurs de ratuste pe dambovita concomitent cu deschiderea unei noi terase pe marginea lacului chitila si cica baga si artificii. ce sa mai... esti vedeta, ionel nationalu' o sa-ti zic de-acum.

    RăspundețiȘtergere