vineri, 23 aprilie 2010

De ce viata mea este bestiala, NU

Această postare conține grave greșeli gramaticale, dezacorduri și greșeli de ortografie. Pe cei care au ochiul fin și pot fi deranjați de prezenta acestora ii rog să-mi ierte aroganta și să mă scutească de comentarii inutile. Mulțumesc

Despre subiectul asta au scris, printre altii: Costi, Dragoş, Jonas si Malin. Eu o voi face insa cu siguranta mult mai bine:

Viata mea Nu este bestială pentru ca am niște părinti care ma sprijină foarte mult, atât de mult ca ma seacă. Da mai lăsați-ma cu sprijinul vostru, nu ați auzit de conflictul intre generații? ce, credeți ca ma simt bine atunci când merg acasă? Urăsc Ineul și toată casa aia "frumoasa" și fac ceva pe spațiul vostru verde si pe câinele ala blănos și mare (cum dracu îl chema? ) Otto , asa otto (potaia naibi!)

Viata mea Nu este bestială pentru ca nu știu sa dansez. As vrea și eu sa pot sa mișc puțin picioarele măcar asa alandala, sa simt puțin muzica, sa îmi mișc corpul asa cum am vazut eu un tip odată. As vrea sa pot sa dansez un bluz cu o gagica fără sa îmi fie frica ca ii voi zdrobi picioarele.

Viata mea Nu este bestială pentru ca lucrez foarte mult. Si cei dacă îmi place ce fac? ce nu as putea sta toată ziua prin unirii sa beau cafele sa ma uit după porumbei și sa vina banii, fără număr fără număr!

Viata mea Nu este bestială pentru ca am o mașină veche și obosita care nu e decapotabila. Mașina mea are deja 1 an jumate vechime, pai ce, eu sunt om care conduce mașină asa veche? O fi el un Ford Focus cu tot felul de dotări și gadgeturi pe el, dar eu merit cel puțin un A 6 sau 8 (alea da mașini adevărate!). Nu ați văzut ca mai nou toți fraierii au ford focus? Alo familie ați auzit? asta vreau bă de ziua mea!

Viata mea Nu este bestiala pentru ca in iulie trebuie sa merg sa vizionez Turul Franței. Nu știu cum am făcut de m-am lăsat convins sa merg sa vad niște așchimodii de bărbați, gay care se dau pe niște biciclete 200 de km în fiecare zi, sau asa ceva, pentru a ajunge la final transpirați și cu coaiele bătătorite de sa. Si cică o sa ne trezim în fiecare zi dimineața sa mergem sa prindem loc bun, ca vezi doamne mai sunt nu știu câte zeci de mii de alți spectatori. Da nu mai bine am merge și noi pe Coasta de Azur sa stam acolo la un citro sa ne vadă Moni sculele din dotare?

Viata mea Nu este bestială pentru ca nu am și eu o sufragerie maaare, în care sa am o ușă ce se deschide de la telecomanda și prin care să intre un iaht! Sa fiu și eu ca Radu Fasole (sau cum îl cheamă), nu să stau ca fraieru într-un apartament care nici nu este încă complet mobilat.

Viata mea Nu este bestială pentru ca nu am prieteni. Îmi număr prietenii pe degetele de la picioare (trist este ca dintre cititorii acestui blog doar vreo 4-5 știu câte degete am eu la picioare).

Dacă cineva nu este încă convins ca viata mea NU este deloc bestială am sa ii dau argumentul suprem: am o prietenă! dulcegării, pupături, sprijin, povesti, sex. Iecs! Nu mai pot și eu sa fac tot ce îmi trece prin cap cu fetele de la Candy.
Ca și cum asta nu ar fi destul, prietena îmi cere sa începem o relație în 3 cu încă o femeie!!! Adică nu aveam destul pe cap o femeie, acuma o sa am 2. Sex în 2 și în 3 în funcție de toane și preferințe, cine dracu își dorește asa ceva!

P.S. am derapat putin de la ideea initiala, dar cred ca nu prea mult :)

7 comentarii:

  1. eu nu stiu cum [ne/te] mai suporti :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bloagare... te vor parintii tuns :p

    RăspundețiȘtergere
  3. @anda pai ce sa fac, îmi car crucea pana la capăt :)
    @Rasta Man: uite mâine la 12 mi-am făcut programare.
    Sa mai zică lumea ca cititorii mei nu sunt sfinți pentru mine...

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) om batut de soarta ca tine, mai rar...si totusi, Audi au toti smecherii...Ford e mai ok :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Todo: chiar si aia cu Audi era tot ironie. Asa zic cei de la Top Gear ca mai nou toți cei care sunt "cock" au trecut de la BMW la AUDI.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce haios esti si ce nemultumit!

    RăspundețiȘtergere