miercuri, 24 martie 2010

Amicul iubitei mele

Aceasta postare conține grave greșeli gramaticale, dezacorduri si greșeli de ortografie. Pe cei care au ochiul fin si pot fi deranjați de prezenta acestora ii rog sa-mi ierte aroganta si sa ma scutească de comentarii inutile. Mulțumesc

Am sa încep standardizat spunându-va ca au mai scris despre subiectul asta (Cristina, Raka, Tomata, Todo, AncaCrinutza, Richie si Bloo) dar am sa continui atipic. Nu am sa scriu generalități, am sa detaliez o întâmplare prin care am trecut, o întâmplare ce mi-a "marcat" percepția vizavi de oameni si de relațiile de prietenie.
Totul s-a întâmplat in urma cu 3 ani, tocmai ce cunoscusem o fata frumoasa, de care ma îndrăgostisem lulea, era plina de viata, joviala, sociabila si mai presus de toate cu o serie de amici si prietene.
Evident, ca doar de asta scriu despre asta, ea avea un amic foarte bun, un confident, un tip cu an mai mare ca mine, frumușel, fără prietena cu, care ea se înțelegea de minune și pe care eram puțin... gelos. Din dorința de a nu o îndepărta pe ea de mine am încercat sa fiu pe placul lui, găseam tot felul de pasiuni comune: tenisul, echipa de fotbal favorita etc.
Dintr-o vorba in alta ajungem la faptul ca am jucat fotbal in adolescenta. Super, pai nu vi Miercuri cu noi la fotbal, a sunat o invitație din partea lui, pe care o așteptam de mult. Punct ochit punct lovit mi-am zis, aici voi fi pe placul lui cu siguranță.
Asa a și fost, atuurile mele de pe terenul de fotbal le-a gustat din plin, preluările pe piept, șutul puternic, foarfecele, ce mai... toți erau incantați de noua "achiziție", eram unul de al lor.
Dupa vreo 4-5 săptămâni de fotbal si bere după meci, simțeam deja ca am intrat in gratiile lui. Următoarea săptămână însă, după meci, la duș in timp ce îmi spălam podoaba capilara (aveam par lung pe atunci) mi-a pus pentru prima data mana pe fund si mi-a zâmbit compromițător!
Nu am zis nimic... dorința de a fi pe placul lui, amicul iubitei mele, era prea mare si nu m-am împotrivit. M-am lăsat dus de val si de instinct!
Intre timp iubita a dispărut din viata mea, la fel si el, dar de atunci abia aștept sa cunosc amicii iubitelor mele! Muhahaha!!!

4 comentarii:

  1. You devil. You traveled between worlds and came back to tell us :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    [asta e un zambet compromitator]

    RăspundețiȘtergere
  3. :))...asta e un raset in hohote :))...te-ai lasat dus de val? Nu e cea mai buna exprimare :p.

    RăspundețiȘtergere