joi, 17 decembrie 2009

As vrea...

Aceasta postare conține grave greșeli gramaticale, dezacorduri și greșeli de ortografie. Pe cei care au ochiul fin și pot fi deranjați de prezenta acestora ii rog sa-mi ierte aroganta si sa ma scutească de comentarii inutile. Mulțumesc

...ca pentru cîteva ore, poate chiar zile, lumea sa nu mai vrea nimic de la mine. As vrea ca pana sîmbăta la 11:30 telefonul meu sa nu mai sune, sa amuțească.
...ca forțele oculte sa nu încerce sa îmi strice Crăciunul
...ca oameni sa se tina de promisiuni
...ca fiecare angajat fie ca este un funcționar la cartea funciara, un mecanic auto, un agent imobiliar, un notar, un programator, un director de banca, agent de asigurări, un dezapezitor sau un doctor sa își facă bine treaba pentru care e, bine sau prost, plătit.
...sa îmi aduc aminte sa il sun pe Feni
...sa vina odată concediul
...sa driving home for Christmas
...ca unele persoane sa nu se schimbe niciodată, si implicit nici relația mea cu ele!

8 comentarii:

  1. Dragut "wish-list" :)
    Hehe, ma bucur ca mai vad pe cate cineva pentru care Craciunul inseamna "ceva" frumos. [ce forte oculte, pisii?!?]
    Da... si eu as vrea sa se tina oamenii de promisiuni.
    Cat despre ultima dorinta, intotdeauna am crezut ca oamenii nu se schimba. Cu toate astea se intampla, nu "cand" si "in ce" vrem noi cei care ne uitam la ei. In plus relatiile evolueaza, odata cu oamenii. Si eu as vrea ca unele lcruri sa nu se schimbe niciodata, fara ca aasta sa ma faca incuiata, conservatoare sau inadaptabila.
    In rest... Sarbatori fericite, Dani! [s-ar putea sa apuc sa-ti spun si live, totusi :))]

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca e primul meu comentariu dat pe un blog, altul decat al gemenelor sau al andei , dar nu ma puteam abtine. nu trebuie sa il sun pe feni sau sa plec acasa de Craciun, pt ca deja sunt acasa, dar in rest toate punctele tale mi se potrivesc de minune. dar absolut toate!!!!! freaking toate :) sa mai zic odata toate?!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. @anda: forțele oculte sunt multiple si sunt personificate de către personajele din a 4 -a idee a "wish list-ului" meu. Sărbători fericite si ție, si da vei apuca sa îmi spui asta live :)
    @silvi: faptul ca sunt primul ma face special?

    RăspundețiȘtergere
  4. sa nu mergem asa departe :)) sarbatori fericite cu telefonul inchis :) oamenii importanti stiu si nr de fix , nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. ...hahaha ...o sa te sun inainte de sambata ..lumea nu e perfecta ...si nu exista mos craciun ..escu dani :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @silvi: telefonul nu mi-l inchid, pur si simplu il ignor, iar sansele ca eu sa raspund la fix sunt infime pentru ca cineva, in afara de maica mea, sa ma sune pe el.
    Sarbatori fericite si tie :)
    @Albano: mihai, te-ai hotarat ce faci de revelion?

    RăspundețiȘtergere
  7. "Meri Crismas end a hepi niu ir" :D
    Iti urez un an mai bun decat acesta, multa sanatate si ce vrei tu, ca sti mai bine. pupiu

    RăspundețiȘtergere