duminică, 15 noiembrie 2009

Mulțumesc

Aceasta postare conține grave greșeli gramaticale, dezacorduri și greșeli de ortografie. Pe cei care au ochiul fin și pot fi deranjați de prezenta acestora ii rog sa-mi ierte aroganta si sa ma scutească de comentarii inutile. Mulțumesc

Am 24 de ani și tot ceea ce își poate dori un tânăr la vârsta lui: un job perfect, o familie minunata care ma sprijină în tot ceea ce fac, câțiva prieteni formidabili alături de care ma simt demențial de bine chiar doar dacă clipesc, și un univers nesecat de vise.
Sunt un prost și un fraier pentru ca nu pot aprecia cu adevărat ceea ce dețin, și nu ma refer la partea materiala. Conștientizez ca toate gărdulețele pe care le întâlnesc eu în viata sunt mizilic-uri fata de ce adevărate probleme le au mulți apropiați mie.
Ma uit la tine in ochii și îți vad suferința, nu pe fata, pentru ca încerci sa o ascunzi, nu vrei sa pari vulnerabil, nu vrei sa îmi fie mila de tine, vrei pur și simplu ca pentru 2 ore cât stam la aceeași masa, sa te înveselesc și sa povestim, sa radem și sa glumim, sa razi, sa fi...chiar dacă pentru o perioada scurta de timp: FERICIT. Îmi dau silința, și vreau sa te ajut. Si deși urăști atât de mult acest clișeu ști și tu ca vei trece de la agonie la extaz într-un timp foarte scurt. As vrea ca atunci când plec de la tine, sa îți pot lua măcar o parte a suferinței, as veni mai des, te-ai vindeca...
Dani mi-a câștigat respectul pentru totdeauna și nu pentru ca e tizul meu ci pentru modul cum a scris de Mihaela și pentru asta:




Mi se rupe sufletul când vad bărbați ca dani și cabral în ipostaze umane și de calde.

Sunt un căcat al dracului de norocos!

7 comentarii:

  1. Suntem niște fraieri... dacă ai ști de câte ori mă gândesc și eu că nu apreciez ce am...

    Marquez a zis că noi oamenii trăim înspăimântați că suntem vii, ratând evident, atât de multe...

    Filmulețul nu l-am văzut că nu s-a încărcat, poate mâine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaaa, asta ne face pe noi, niste cacati ai dracului de norocosi ca te avem in preajma noastra...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bianca: foarte bun citatul :)
    cred ca filmulețul, și nu doar asta, sunt multe alte momente emoționante în aceea emisiune, merita văzut
    @dekora: un compliment foarte bine venit. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte bine că poate să plângă. Îşi curăţă ochii.

    RăspundețiȘtergere
  5. @day-dreamer: ...da, cred totusi ca ca Dani foloseste apa pentru a-si curata ochii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. e de laudat modul in care si-a expus iubirea; simplu fara explicatii inutile; desi poate fi vazut ca: ma iubeste, o iubesc;

    RăspundețiȘtergere