miercuri, 18 noiembrie 2009

Adevarul despre vizita Top Gear in Romania

Aceasta postare conține grave greșeli gramaticale, dezacorduri și greșeli de ortografie. Pe cei care au ochiul fin și pot fi deranjați de prezenta acestora ii rog sa-mi ierte aroganta si sa ma scutească de comentarii inutile. Mulțumesc



Top Gear a filmat în România. Bine asta nu e o veste noua, dar odată cu aceea filmare, am început sa îmi pun o serie de întrebări:
Nu vi se pare curios ca emisiunea a fost difuzata cu o săptămâna înainte de alegerile prezidențiale din România? Nu vi se pare ca s-au cheltuit mult prea mulți bani pentru promovarea imaginii României in Europa? Unde sunt acei bani? Dar dacă cei de la Top Gear doreau sa distragă atenția oamenilor de la problemele reale ale acestora, acuma în preajma alegerilor? Cum sa afirme Clarkson ca dorește sa se mute in țara asta (doar noi toți vrem sa emigram)? Ati văzut cum au vorbit de bine despre brandul național DACIA? Nu vi se pare totul o imensa conspirație?
Ei bine, popor roman, după ce l-am învins pe The Stig intr-o cursa la el acasă, la Silverstone, a fost nevoit sa îmi dezvăluie adevărul: Emisiunea a fost făcută la comanda!!! In timp ce se zvârcolea in chinuri, pentru ca nu fusese învins niciodată, The Stig mi-a spus și cine se afla în spatele acestei operațiuni, cu numele de cod: "I-am făcut pe fraieri". Ei bine tiranul care a pus la cale acest plan mișelesc este: Traian Băsescu!!!

11 comentarii:

  1. Ia zi Dani, tu esti ala din poza cu casca pe cap! Recunoaste!

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW.
    Pisiiii-oiule, ai nevoie de o cafea.
    Si as plusa cu 4 batoane cu usturoi... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Te rog nu incepe razboiul...... iau postarea ca pe o scapare. Inca un post pro-Basescu si ma apuc si scriu minim 3 pe zi anti. Si totusi cum sa asociezi Top gear cu tiranul?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am sa comentez analiza ta politica de ca... asteapta... asteapta... cat, insa, faptul ca minti cu nerusinare ca tu l-ai batut pe The Stig reduce cu mult valoare ta de pilot. Eu zic sa nu te mai complaci in spatele mouse-ului si al tastaturii si sa mai inveti cate ceva in de-ale pilotajului, de masini, kart-uri etc..

    @Anda: Nota 4! Stai jos!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anda: vezi tot zis pistol
    @raoul: eu nu beau cafea, dar trei batoane cu usturoi sunt bine venite :D
    @paul: zise el acest fidel telespectator al Antenei 3!!!
    @Toto: trebuie sa recunosc ca nu am mai ras la un comment atat de mult de...asteapta asteapta...niciodata. Iar linkurile sunt fenomenale!!!
    "Some say he's the only Brit married to a gay...all we know is that he's called The Stig"
    Pot drept recompensa sa iti ofer un "souffle au chocolat" ;))?

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa faza asta "Some say he's the only Brit married to a gay...all we know is that he's called The Stig" si dupa sufleul ala... Dani s-ar chiar putea sa fie The Stig [chiar daca nu se potriveste partea cu "the Brit" - desi nimeni nu l-a auzit pe The Stig vorbind]
    In alta ordine de idei... eu stiam de 2 stai jos... asta inseamna ca nu-s praf de tot, de am primit chiar 4? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. De ce incepi iubitule? De ce ma provoci? Stii prea bine pareera mea, NU_L SUPORT PE BASESCU! Si asta inca de cand nu exista antena 3 sau alte posturi si el nici macar nu era primarul Bucurestiului. Si da il votez mai repede pe Gigi Becali decat pe el! Parol!

    RăspundețiȘtergere
  8. @anda: contractul nu imi permite sa mai dezbat pe aceasta tema, dar in subsolul pagini ai un pont despre cine sunt eu :P
    @paul: iubitule nu incep nimic, dar am o intrebare pentru tine:pe 6 decembrie o sa mergi la vot? Si nu ma lua cu raul cel mai mic...

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani, iubitule! Sper ca is primu care iti zice asta online:P

    RăspundețiȘtergere
  10. iubitule te vei tot timpul primul din viata mea :*

    RăspundețiȘtergere
  11. @Paul & @Ionesta
    asta dom'le... gay!

    RăspundețiȘtergere