duminică, 25 octombrie 2009

Creepy

What in the God's name possessed you? You -  cititorule care te-ai gândit sa cauți chestia asta pe google:

"accident ionescu daniel andrei masina poze"
Din câte țin eu minte, ok am câteva black-out-uri din unele seri legendare, dar atunci nu ma urc la volan, nu am avut parte încă de nici unul, deci tu cititorule, stăpânul meu, îmi pare rău sa te... dezamăgesc, dar nu exista un accident, deci nici poze :(!
Răbdarea este, însă, o mare virtute!

There are no results

7 comentarii:

  1. bah vezi ca poate unu(habar n-am cine) cauta articolul ala cu descrierea accidentului din Arad pe care l-ai provocat oarecum.....nu vb in cunostinta de cauza, doar stiu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ups, cineva iti poarta sambetele. Poate intentionat o cautat asta ca sa-ti transmita subtil un mesaj stiind ca tu verifici keyword-urile!! Amenintare? Ramane de citit in presa :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pisoiule , acuma intaleg de ce vrei copiii...
    Ti se poarta sambatele. Hmmm, ar fi cazul sa te grabesti.
    Loooolz
    RIM

    RăspundețiȘtergere
  4. @paul: ala de demult, gen?
    @richie: sa știi ca de atunci nici nu mai schimb într-o treapta de viteza cu numărul mai mare decât 2. Sunt vigilent
    @raoul: doamne ferește pisoiule, deși vorba ta, cunosc câteva mame singure cu copii, deci ma voi reorienta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Raspunsul pentru Raoul era cumva o aluzie la About a Boy?

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm... Are Ionesta asta aliură de Hugh Grant :)

    In alta ordine de idei.. tre' sa fac rost de copil?! Damn...

    RăspundețiȘtergere
  7. @ily: era o aluzie la viata lui si a mea, noi nu traim in filme :P
    @anda: pisii commentul tau chiar si zis la misto suna foarte bine. Merci!
    Legat de intrabarea ta, nu trebuie sa faci rost de copii, daca e musai tie iti pot acorda o derogare :)

    RăspundețiȘtergere