luni, 21 septembrie 2009

Nemisogin punct eu


Partea Buna:
Ha!!! Am cunoscut, in sfarsit, o femeie(domnişoară) care sa conduca agresiv si sa o faca si bine. Conduce mult mai agresiv decat 90% din barbatii pe care ii cunosc si o face cu e lejeritate iesita din comun.
Partea Rea: 
Illy spune ca: "Despre femeile şoferiţe îţi poţi da seama în doi timp şi trei mişcări cât de bune îs la pat, după cât de prost conduc". Deci tu wonder soferito, ce sa zic: FAIL !
Concluzii:
Din propria-mi, modestă, experienţă pot spune ca: intradevăr, cele bune la pat erau execrabile la volan. Dacă din multitudinea soferitelor bune care conduc bine, exista careva dornică sa ma contrazică, va trebui sa o faca cu fapte (LaterEdit: sau poze), nu cu vorbe!

15 comentarii:

  1. Eu spun sa nu zici "fail" inainte sa o incerci pe wonder soferita :)

    Of... dar nu s-ar termina odata cu preconceptiile "femeie la volan", "blonda la volan" toate proaste, gasesti una buna, si: PAAAC! o hiba, precis nu-i buna-n pat [agresiva la volan, inseamna buna la volan? intreb si eu, ca stiam ca a conduce bine inseamna sa nu faci accidente], fie ca e spusa de o femeie, fie ca e concluzia unui barbat.

    Ca si cand ai spune: mna, asta-i desteapta, precis gateste prost, sau asta-i barbat, precis e bou insensibil. Zic si io, nu judec pe nimeni fara sa stiu clar despre ce vorbesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bre.. io ştiu o şoferiţă extraodrinară (la volan)... care e extraordinară nu doar la volan! ;) Din păcate, tre' să mă crezi pe cuvânt! :D :-"

    RăspundețiȘtergere
  3. @anda: 1. am zis ca tipa conduce agresiv și o face și bine. Adică condusul agresiv îl face bine. Sa conduci liniștit și bine e simplu [vezi Paul] mai greu e atunci când vrei sa o faci si repede si bine. Asta nu înseamna ca incurajez condusul agresiv, am același respect pentru toți șoferi care conduc bine(fără incidente) fie ca o fac agresiv sau nu.
    2. sa îți aduc aminte un comment la illy pe blog? "Da, tot aia-i. Zic eu, ca și eu am refuzat din mega superficialitate pe cineva care mi se parea prea frumos ca sa aiba si alte calitati."
    @clawd: ok atunci macar poze :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @Bah Dani am exista si o alta "legenda" (da stiu si robin hood a fost o legenda) cum ca fetele fac sex exact la fel de bine precum danseaza. Macar din acest punct de vedere tanara domnita merita incercata, sau eram chiar asa de beat. Plm nu poti crede toate legendele.....le iei pe cele ce iti convin

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda, stii ca una dinasta e unica in fiecare oras. Din pacate.

    Legat de legende si eu stiam una cu fetele cu glezne subtiri sunt mai stramte!

    RăspundețiȘtergere
  6. dani, mi-a fost sincer dor de posturile tale. despre calitatile mele in ale sofatului si in ale asternuturilor nu scriu pe niciun blog :)

    RăspundețiȘtergere
  7. damn, asta sunt eu, flavia, dar eram logata pe contul de gmail.

    RăspundețiȘtergere
  8. @flavia: multumesc pentru aprecieri :P. Despre calitatiile tale...sunt sigur ca esti o divina in toate, superbo!
    tu pe cand cu o postare? Crezi ca numa tu cunosti sentimentul asta de dor?

    RăspundețiȘtergere
  9. nu-mi vine a crede. ascunzi si sentimente bune sau folosesti o ironie fina? :) postari noi vor urma in weekend, asta mi-am promis si mie!

    RăspundețiȘtergere
  10. @flavia: o da eu veșnicul înțepat și cu nasul pe sus pot avea și sentimente bune?
    Ce ma distrează foarte tare este ora la care îmi comentezi tu pe blog: 5:30, dimineața? Te rog sa nu imi spui ca aia e ora de trezire!

    RăspundețiȘtergere
  11. nu, e ora de culcare. asa ma stii pe mine? si nu am sugerat ca esti intepat, doar ca intepi :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pff! Apreciez increderea, da` tin sa precizez ca nu mi-am testat personal teoria. Inca. :]

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru Raimond...cu dedicatie.... AI FOST PREA PUTIN BEAT....

    RăspundețiȘtergere
  14. @illy: las ca știu pe cineva, evident prietenul unui prieten al unei cunoștințe care se ocupa cu testările. Am sa revin cu completări în caz ca primesc acceptul publicării :P
    @anonim: am tot încercat sa înțeleg commentul tău. Ori ești mult prea subtila ori l-ai făcut pe paul raymond. Ceea ce e foarte tare!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Dani, legat de faptul ca imediat ai incercat sa-mi dai o replica inteligenta, ca ce superficiala sunt eu, as vrea sa te intreb, asa in general, cand vezi o femeie foarte frumoasa te gandesti tu oare la diplomele de expert contabil sau de masterul in fizica nucleara sau de calitatile de buna gospodina? Sa ma mai intreb? Ca sa nu spun la ce se gandesc barbatii in general [nu zic de tine, tu nu esti deloc superficial, vezi mereu frumusetea interioara]... cand vad o superbitate de genul, sa mai fie si blonda la volan, la care i se opreste motorul in intersectie. Sau care a parcat cum execrabil, si o vezi ca-i pe tocuri? Na... spune-m tu atunci ca te gandesti si la restul de calitati!!!

    Trecand peste faptul ca eu oricum nu ma iau dupa prima impresie pe care mi-o face un om, respectivul specimen bibelou [mai era si blond pe deasupra] intr-adevar, alte calitati nu prea avea. Eventual de pompier la petrecerea burlacitelor. Multi oameni ar trebui pur si simplu sa taca din gura, strica toata magia, indiferent de sex! La toti ni-i greu, dar la astia frumosi... si sa mai fie si la volan! Gresh, pisi!

    RăspundețiȘtergere