miercuri, 2 septembrie 2009

Cacat de Capra Neagra

M-am sălbăticit de tot, adică un fel de căcat de capra neagra. Cum vine asta? pai nu am chef de nimeni si de nimic, nu mai suport oamenii, nu am chef de socializări, de discuții, de povestii. La fel ca si căcatul de capra neagra, socializare 0. Îmi iese și nu prea, lumea înțelege și NU prea, trist este ca nici nu ma obosesc sa explic, tot din cauza lipsei dorinței de socializare.

Pana una alta sunt dator, încă nu la bănci, dar sunt. Inca mai cred în vise, nu si în basme, deci Cristi si Cosmin sa știți ca se poate. Revin

Si tăcerea e un răspuns

17 comentarii:

  1. eu m-as fi oprit dupa primul cuvant din titlu

    RăspundețiȘtergere
  2. am știut ca și tu ești la fel de profund și ca vei înțelege. Pentru muritorii de rând era nevoie,însă, de mai multe explicații ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pff... cred ca e din cauza ca n-ai prieteni. :))
    Hai, capul sus. Stai acolo in bralog, cugeta si iesi singur din starea de moleseala. Auzi la mine, ce imbarbatari rostesc, cand eu sunt pe fundul prapastiei si abia privesc in sus.

    RăspundețiȘtergere
  4. @tomata: sa știi, deși sâmbăta mi-am făcut 3 noi prieteni si duminica o prietena, nici unul dintre ei nu a reușit sa ma scoată din starea asta. Alcoolul este oare o soluție?

    RăspundețiȘtergere
  5. daca alcoolul nu ajuta vino in olanda, poate iarba are un efect mai bun :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Lasa Andreea, zice el de alcool, dar stim noi ca trage adanc din solutia aia cu miros de guma turbo... si daca nici aia nu-i buna, mira-m-as sa mai aiba efect orice altceva :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @andreea: la cate apropouri mi-am luat in ultima perioada pe blog de...din alea, mai nou cand aud poliţia încep sa fug. Oare sunt sub urmărire?
    @anda: mi se par mie sau tu eşti un pic obsedată de mirosul de guma turbo? Nu ştiu cand e ziua ta, daca a trecut sau urmeaza, dar promit ca iti fac cadou o sticluta cu solutia magica!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ha!... Tu esti din-ala care asteapta zilele de nastere sa faca cadouri?!? Un mare GRESH!!! :)))
    De asta n-ai prieteni! Zi si tu Tomato, de fapt la toti li s-a facut mila de el atunci, sau ei vor de fapt solutie din-aia cu miros de guma turbo :)))
    In plus nu stiu cat te-ai chinuit tu sa faci rost de solutie, dar masina cu CWS Frutto e parcata la mine-n fata blocului :P

    RăspundețiȘtergere
  9. @anda: eu chiar vroiam sa fiu draguţ. Mulţumesc pentru... nimic, vorba unui prieten

    RăspundețiȘtergere
  10. Stai... ca asta era post depresiv. Sorry. Stiu, sunt o scarba.
    [Si da, s-ar putea sa fiu obsedata de mirosul de guma turbo]

    RăspundețiȘtergere
  11. @ politia care urmareste blogul lui dani in scopul colectarii de probe: Subsemnata Andreea Per locuieste in Olanda unde fumatul este LEGAL! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @andreea: eu acuma m-am dezmeticit, primul comment era o invitație ;;)?

    RăspundețiȘtergere
  13. hmmm...erau mai mult vorbe in vant; dar oricum, daca vii vreodata in olanda o sa ai unde sa dormi :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu inteleg cum se face ca niciodata nu aflu de intalnirile bloggerilor din Timisoara.
    Stiu ca nu asta e postul la care trebuia sa scriu asta, dar daca iti versi aici amarul, asa fac si eu. Na. Si faceti bine si anuntati-ma si pe mine, aveti ceva "sursa" care va anunta pe toti sau cum faceti?

    RăspundețiȘtergere
  15. @strongindependentwoman: intalnirile bloggerilor se anunta pe Tm-99-blog :) si se tin in ultimul weekend din fiecare luna, in principiu Duminica. Esti binevenita!

    RăspundețiȘtergere
  16. vreau si eu la intalnirea blogarilor, va rog, va rog! nici eu nu am viatza...

    RăspundețiȘtergere
  17. Dani ce dracu n-ai zis nimic ca ieseam eu cu tine weekendu asta ...stiu ca nu va aloc destul timp dar pentru o problema asa serioasa pe bune ca mi-as fi facut. Daca sa mai intampla poti sa ma suni, eu tot timpul voi fi acolo pentru voi. ... =)) ...ce om esti =))

    RăspundețiȘtergere