marți, 4 august 2009

Stare de spirit

Mulți dintre cei apropiați, sau nu mie se întreabă ce se întâmplă cu mine in ultimele zile.
Nu ești în apele tale, ești bolnav? Ești îndrăgostit? Ce se întâmplă?
Ei bine răspunsul este foarte simplu:
In urma cu 2 săptămâni mi-am distrus propriul mit. Mazda Mx-5 nu este o mașină pentru mine, are doar doua locuri și este în principiu insuficient de spațioasă pentru un printes (cum se zvonește ca sunt).
Urmările: nu mai am un rost în viata, Carrera este mult prea departe, deci pana îmi găsesc o noua "must be mine" voi trai în aceasta transa.
Acceptați
!

11 comentarii:

  1. Pot sa-ti recomand un monopost? :D

    http://img.alibaba.com/photo/51331992/YTO_Tractor.jpg

    RăspundețiȘtergere
  2. @richie: nu tine de înălțime. Poziția la condus e buna, dar spațiul pentru bagaje si alți pasageri este mic spre inexistent. Oricât de mult mi-as dori un coupe as vrea sa fie totuși cu 4 locuri :)
    @clawd: cel puțin cu acel monopost nu as avea probleme cu spațiul. O remorca de bagaje/amante îmi ajunge :P

    RăspundețiȘtergere
  3. as avea eu cateva sugestii, daca vrei un coupe' sport si spatios in acelasi timp :D

    skyline (nu chiar coupe, stiu, da-si face treaba)

    A3 sportback

    Mazda Sassou (a.k.a. visul meu umed in materie de masini de aproape 2 ani)

    Civic Type R

    Eu zic ca oricare din astea ti-ar satisface nevoia de spatiu, de coupe sportiv, de aspirator de amante si probabil si alte chestii pe care nu e-ai exrpimat in mod direct :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Eu intotdeauna am zis ca masinile cu doua locuri sunt pentru nesociali... De asta nici Smart-ul nu-mi place, ih.
    "remorca de bagaje/amante îmi ajunge"... doar nu aveai de gand sa-ti tii amanta in portbagaj?!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. daca merge cu muierea proprietate personala, atunci "remorca" trebuie tractata undeva, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @raka: merci de sugestii dar nici una din mașini nu este stilul meu. Poate totusi civic-ul, dar nu este un "must be mine".
    @anda: mașinile cu 2 locuri pentru nesociali?! ce căcat, adică eu am tente de nesocial?
    Si da aveam o amanta a cărei fantezie era sa stea în portbagaj. Nu te poți pune cu nebunii...

    RăspundețiȘtergere
  7. Pisi, in portbagaj? Cu totul, like? Adica si cu picioarele?
    Si da, in masinile cu doua locuri nu poti lua mai mult de un prieten [sau mai mult de o tipa, dupa caz], adica na, nu toata lumea are afinitati pentru portbagaj, tot timpul! De asta ziceam ca-s pentru nesociali!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hai ma ca-i fain cu doua locuri. Sa se ia lumea de par sa ajunga la tine in masina :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, ca la cat de fain conduce, toata lumea vrea sa mearga cu Ionesta cu masina... sigur.

    RăspundețiȘtergere
  10. @nuzzu: sa știi ca la varianta asta nu m-am gândit. Dar nu ar fi prima data când se iau fetele de par sa ajungă la mine. Si sincer nu e foarte plăcut.
    @anda: surprinzător sau nu, mai am si alte calități decât cele de pilot

    RăspundețiȘtergere