miercuri, 5 august 2009

Mi-am implinit un vis





Sentimente
:
Ei bine acum vreo 6 luni în timp ce așteptam sa îmi ridic mașina de la o spălătorie, apare un peugeot 407 având parbrizul plin de vignete, cel puțin 20, la volan cu un tip bine îmbrăcat, șarmant, exagerat de sexy.
Eu stau la vreo 10 metri de el și de mașina lui. La un moment dat deschide ușa, și da sa coboare.
O aroma extrem de familiara simt ieșind din mașină...Flashback... flashback... e miros de guma turbo!!! Am fost propulsat direct în anii 90 și la colecțiile mele de mașini, la unele sentimente, trăiri, senzații care îmi vor rămâne veșnic în minte, orice vârsta as avea.
Mulți dintre băieții de vârsta mea +/- 5 ani au trăit vremurile gumei turbo. Spun băieții pentru ca suntem obsedați de mașini, de colecții, de schimburi, de a avea o mașina pe care vecinul nostru de bloc nu o are, Ta-na-na-na-na-na si noi bărbații din dorința noastră de a ne măsura puterile cu alții, am fi făcut orice pe lumea aia pentru a avea "abțibildul" cu numărul 77.


A trecut mult timp de la aceea mireasma, multe gugaliri, telefoane si drumuri. Răbdarea este, însa, o mare virtute si dragostea cere sacrificii.
CWS frutto cu aroma de piersica este odorizantul, și are acel miros specific gumei Turbo.
Asa ca de 3 zile casa, ceasul, cheile și mașina îmi miros a guma turbo și sunt în extaz :D.

Partea pratica:
Odorizantul vine într-o sticla de plastic și cu o sugativa. In casa poate fi folosit fără probleme dar pentru mașină trebuie făcute unele improvizații. Odorizantul în soluție pura nu poate fi pus direct într-o sticluță gen ambipur pentru ca mirosul ar fi prea puternic.


Așadar cu precizia-mi de chimist, după ce am curățat o sticla de ambipur timp de doua zile pentru a scăpa de mirosul ei, am adăugat în sticluța cu pricina 6 ml de apa și 4 de CWS Frutto.
Miroase bine, îmi place, sunt dependent, mai vreau, sunt nostalgic.

13 comentarii:

  1. :)) Esti obsedat!

    Vreau si eu!!! Si mi-am gasit colectia de turbo :)) Vector ruleaza la mine

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau si eu!!!!! guma turbo era o mare obsesie pentru mine desi eu nu faceam colectie. Dar unde gasesti odorizantul asta? Azi ma duc sa imi iau :)

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa si faptul ca ai facut chestia aia cu ambipurul te face oficial ticnit! Imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe, frumoasa melodia :P
    Si niciodata nu mi-a trecut prin minte ca mirosul de guma turbo are aroma de piersica in el :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bah deci apreciez primul post "de bine" al unui prieten din blogosfera, ca o vreme numa despre necazuri, suparari si frustrari am citit. Mi-era dor. Si da esti un frumos nebun, fu 2 10 asta esti tu bah!

    RăspundețiȘtergere
  6. @tomata: chiar asa miroase, iți va plăcea.
    @richie: o da richie, you're the man. Ai cumva abțibildul 230? pe ala mi-l mai trebuie sa fac toata seria ;;)
    @andreea: se găsește greu odorizantul, dar mult mai ușor decât in trecut :P. Guma turbo poți găsi sâmbăta, duminica în piață în flavia.
    @anda: ...si se mira lumea ca l-am cautat cu disperare.
    @paul: fu 2 10 asta, ce sa faci dacă suntem cu toți niște depresivi. Buna dimineața pisoi!

    RăspundețiȘtergere
  7. sa inteleg ca nu vrei sa divulgi locul de unde l-ai cumparat! ufff!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mirosul de gumă turbo rules. Ce timpuri, nici nu l-am simţit în nările mele de bou, şi deja mi-a trezit amintiri. Surprizele turbo mai aveau puţin şi ajungeau a doua monedă în stat. Cu "oameni" până în 12 ani puteai cumpăra aproape orice pe surprize turbo... Those where the times.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am regasit colectia de timbre. O parte, ca cealalta am dat-o unui laborant in anul III de facultate, sa-mi faca o piese la strung, sa pot intra in examen...

    RăspundețiȘtergere
  10. @Moroi: Lasă, bre, că nici copchiii din ziua de azi au "their times". Acum au.... ăăăă... auu................ Da! Right!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am avut colectie de "actibilde" Turbo...:))

    RăspundețiȘtergere
  12. cautati fratilor pe okazii "cws" si o sa gasiti destule. Eu de acolo mi-am luat . e super. Cel ami bine in masina este sa bagi cu seringa parfum concentrat intr-un maimutoi de plus mic si va mirosi super. Si daca esti addicted acestei arome poti injecta cu seringa cate 1-2 ml in fiecare scaun de la masina :D. Asta iti va asigura aroma cel putin 1 luna.

    Salutare. Mihai

    RăspundețiȘtergere