duminică, 16 august 2009

Fulgerul loveste din nou

Fulgerul, adică Usain Bolt... omul care a inventat(reinventat) fuga. Record mondial cu 9.58 la 100 m în condițiile în care recordul mondial din 1996 încoace a fost îmbunătățit asa:


9.84 (anul 1996)
9.79
9.78
9.77
9.74 (2007)

Am scos din lista recordurile mondiale făcute de Bolt 9.72 si 9.69. Adică 0.10 secunde în 11 ani. Ei bine negroteu' asta din țara lu Bob Marley a bătut recordul de 9.74 a lu Asafa Powell cu 0.16 secunde într-un an și ceva. Acuma dacă performanța lui o fi de la marijuana sau de la muzica reggae nu pot sa îmi dau seama, dar știu sigur ca este o adevărata plăcere sa îl vezi alergând.
Drama lui Tyson Gay
Sa fi campionul mondial în exercițiu.
Sa fi al treilea cel mai rapid om din lume în întreaga istorie cu timpul scos din finala 9.71.
Sa faci în finala record național al unei tari: Statele Unite, care a dominat și domina atletismul în general, probele de viteza în particular, și cu toate astea sa fi al doilea la campionatele mondiale.
Sa te cheme Tyson Gay: "man you parents never gave you a chance".
Drama lu asta îmi seamănă foarte mult cu cea a lui Lance Armstrong, care poate câștiga si 10 tururi ale Franței, oricum înaintea lui au mai fost deja cel puțin doi Armstrongi: Neil si Louis.

Usain Bolt în finala la Berlin 9.58

12 comentarii:

  1. In principiu vreau si eu ce-ai fumat. Noroc ca ti-am citit postul azi noapte, cand toate aveau sens, dar asa... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @camytzi: he is high? uita-te cine a comentat după tine, ea se poate numi high.
    @domnișoara doctor: ce ați înțeles dumneavoastră din aceasta postare? Cred ca nimic. NU eu am fumat ci Usain.
    Poate se autosesizează organele abilitate și ma trezesc cu o percheziție după commentul tău atunci sa vezi tu înecat in soluție de guma turbo!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca TU ai inhalat prea multa solutie din-aia cu miros de guma turbo! [Si fie vorba intre noi: Si eu vreau!]
    Nu te mai ineca in ea, faci risipa aiurea!

    RăspundețiȘtergere
  4. 9.58s zici...eu ma tot gandesc oare cat am scoate cu un cart pe 100m ...mi-e lene sa calculez daca afli ceva legat de asta let me know

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anda: la următorul blog-meet veți putea voi, toți fani mei care ma cunosc și ma iubește, sa adulmecați mireasma de guma turbo!
    @Mihai: nu stiu, dar cu siguranta sub timpul lui Usain Bolt. Putem testa asta într-un weekend când mergem la karturi :P

    RăspundețiȘtergere
  6. da in 100m sub 9s...totusi cred ca in primi 30m-50m e mai rapid ca un cart :D...si clar testam data viitoare

    RăspundețiȘtergere
  7. @mihai: noi doi sigur facem sub 9 secunde, nu știu dacă si Paul reușește performanța asta :P

    RăspundețiȘtergere
  8. vreau sa mentionez ca esti cel mai lent pe linia dreapta. nu ai nici o sansa la o liniuta cu karturi egale

    RăspundețiȘtergere
  9. Ah, mirosul de guma turbo [sau hubba bubba, cum au zis altii]. Divin...

    RăspundețiȘtergere
  10. @Paul: corect, înseamna ca sunt mult mai talentat ca voi din moment ce ma păstrez in frunte :P
    @anda: ai greșit un pic postul, dar e bine și aici. Evident ca e divin, pai ce bah io mi's fraier?

    RăspundețiȘtergere
  11. N-am gresit nimic, tu iar te-ai drogat cu solutia aia! Oricum, te inteleg. Nu esti fraier deloc :P
    Dupa cum spuneam, divin...

    RăspundețiȘtergere