miercuri, 22 iulie 2009

Nu am chef azi...

...de cuvinte goale, de vorbe dulci, de fățarnicii, de ipocrizii, nici măcar de o femeie, nici macar de Top Gear, nici măcar de-o fantezie, fie si ea blonda(fantezia) cu un fund apetisant .
Am avut un weekend total imperfect, după o seara de vineri in care nu am reușit sa îmi satisfac dorința de a vedea 3 funduri bombate, fie și el (fundul) de bărbat. Da știu: Fagget-u' pulii!
Restul weekend-ului mi-a adus doar sentimente vechi retrăite, multe fete si fețe cunoscute, o senzație ciudata, un vechi prieten, un imens dor de frate, un dor de Criș, de un trapez, de trenuri, de poduri de fier, de câini, de stele...
Acum ceva timp ma plângeam ca unii dintre cei mai buni prieteni ai mei nu îmi citesc blogul, astăzi ma vad nevoit sa ma cenzurez, pentru a nu leza lumea din jur. Căcat! Da sunt geamăn. Imi doresc sa îmi pot închide telefonul pentru 3 zile si sa ma pot bucura in liniște de Turul Frantei. Nu se poate...
M-am reapucat de alergat; chiar si bruneta asta cu fuga ei de căprioară ma lasă...rece. Urăsc acest oraș din adâncul sufletului, si da Bianca, apartamentul de aici nu se poate numi casa.
Pe de alta parte am redescoperit muzica portugheza, mandolina, si iar nostalgie...

12 comentarii:

  1. ciudat cum noi ne sincronizam asa:) acum cateva luni cand povesteai de weekendul in care te-ai distrat si ti-ai dat seama ce dor ti-a fost sa faci asta asa mi s-a intamplat si mie :) cat despre weekendul asta, la fel de imperfect si de ciudat si pentru mine si la fel de multa ura pt orasul asta :) doar la partea cu stele nu sunt pe aceeasi linie, am fost la Garana, si am vazut niste stele minunate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. tocmai asta zic și eu! urăsc orașul asta pentru ca nu se vad stelele asa cum știu eu ca ar trebui sa se vadă.
    Despre sincronizare...înseamnă ca pe lângă geamăna vitrega si cea naturala, mai ai un geamăn!

    RăspundețiȘtergere
  3. Propun sa mergem iar la mare(daca nu cumva suntem acolo inca), sau la munte sau oriunde. Ca si eu ma deprim...plm si e ca curu. fu 2 10 in gura.....ce dor mi-era sa-ti zic iar asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. wai paul si mie imi era dor sa vad ca scrii asta :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. paul: nu ca, nu mergem la targu mures, ce sa facem acolo...
    nu mergem la karturi,e prea cald...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa-i fut in gura pe toti care strica linistea noastra cand ne uitam la Tur...

    RăspundețiȘtergere
  7. Trenuri, Podul de fier, Criș, nici nu știu ce să-ți zic, învață să vezi Bega altfel, așa fac și eu cu Someșul :)
    Dar, noh...offff-ul rămâne, iar nostalgia mă termină și pe mine uneori (dar cred că ai observat deja).

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca nime' n-o dat click pe Turul Frantei! :))
    Dragut, Dani, dragut din partea ta sa ne arati cum se face!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Don Valentin: din păcate eu nu pot urmării turul live, dar seara mi-o rezerv în totalitate rezumatului :P.
    @Bianca: Bega nu va fi niciodată precum Crisul asa cum nici Colegiu Bănățean, Moisil sau Loga nu vor fi LMV.
    @Anda: ce sa zic, cititorii mei sunt niște superficiali. Si da, m-am expus destul de mult ironiilor și criticilor cu acest clip.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nici macar nu cred ca am fost ironica si n-am spus-o cu rautate :)) dar cumva dupa tot postul ala depresiv sa pui un link de genul, cred ca totusi n-a fost chiar atat de grav. Na, ce sa zic, am incercat sa vad partea buna din toata starea ta cacat [cu care empatizez partial] :P mie mi se pare ok ca stii sa mai fi si autoironic.

    Cat despre stele, nu trebuie decat sa mergi un pic in afara orasului. E si liniste si izolare si lipsit de lumini si poluare.

    RăspundețiȘtergere
  11. @anda: știu ca nu ai fot ironica, nici nu am insinuat asta. Postul nu era depresiv, vroiam doar sa transmit un sentiment de ura vizavi de orașul de "frunce" al tarii și nu puteam sa fac asta decât voalat. Autoironic am fost tot timpul, și voi rămâne indiferent de stare de spirit pe care o am. Totuși la autoironie trebuie sa recunosc ca Paul mi-a dat nenumărate lecții în concediu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Pacat ca-l urasti atat de mult. E doar un loc [in care nu vrei sa te afli, ce-i drept]. Si pentru mine e uneori la fel, mai ales in ultimele saptamani. As vrea sa fiu altundeva.

    In rest, daca iti place muzica portugheza, recomand Mariza sau orice fado.

    RăspundețiȘtergere