sâmbătă, 25 iulie 2009

30 de secunde de glorie

Buna ziua dragi prieteni


Astăzi trebuia sa merg cu nişte prieteni la festivalul clatitelor de la Moneasa (jud Arad). 20.000 de clatite cu gem, ciocolata, branza si vanilie.
Le-am zis:
Baieti, voi mergeţi unde vreţi, eu mi-am pus berea belgiană la frigider si ma uit la turul frantei, sa vad cine ajunge al doilea pe Mont Ventoux.

Dragostea cere sacrificii!

P.S. Asta este blogul unui copil de 13 ani, din Constanta, unde puteti gasi retetele zilei din turul Frantei. Blogul este presarat cu imaginile cheie din fiecare etapa. Recomand cu cea mai mare caldura!!!

7 comentarii:

  1. am auzit comentariul live la eurosport... Am stiut ca esti tu! Dar de excursia de la herculane si clisura, nu ai zis nimic...:D. Multumit cu cine a venit al doilea?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am prins secundele tale de glorie :)) moment in care mi s-a umplut holul cu spuma de la masina de spalat. Cam asta o insemnat Turul Frantei pt mine azi. Dragostea cere sacrificii, zici? :P

    RăspundețiȘtergere
  3. @DonValentin: sincer ma aşteptam la mai mult! Totuşi nu regret ca am rămas acasă :)
    @anda: deci tu chiar te uiţi la turul frantei!!!
    Da eu asa zic, de ce tu ai dat de dragoste fara sacrificii?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, n-am dat de nici o dragoste fara sacrificii :) din [ne]fericire.

    RăspundețiȘtergere
  5. bah !, ai plecat, ai uitat...nam cuvinte !

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta esti tu bah! Acuma regret si mai mult ca nu am trimis mailul (aveam si eu unul pregatit), plm la anu suntem in Franta oricate sacrificii trebuie sa facem, sa-i pice la ala care nu vine.

    RăspundețiȘtergere
  7. @paul ba, da am zis ca in următorii 4 ani. S-au ti frica ca te insori pana atunci si incatusat fiind nu mai poti veni?

    RăspundețiȘtergere