marți, 2 iunie 2009

Talmes Balmes

La început făcea fasoane
da la urma se lăsă
ce vrea domnul de la mine ?
domnișoară, as vrea sa...




Fratelli...snobi, fitze, pisiii... si...evident o chelneriță... Alb sau negru? gri si pleacă...deci amândoi... totuși cam evaziv.
O i-au deoparte, eye contact, și spun: Noi doi în fata unei mese, jucam sah, cine muta primul, albul sau negrul?
Paaa

Atitudine

Duminica dimineața, ora 6, lumina afara, 3 tâmpiți un pui si un pusti în Celentano, mâncăm batoane cu usturoi, clătite cu coji de nuci, nervii unui patron de 1 leu jumate, și ...evident chelnerițe. Gigi lipsește...
O zi oarecare din săptămână...Ea: Cu tine nu mai vorbesc. De ce? Pai ai zis ca vi a doua zi și nu ai mai venit! Eu?...bine...un buchet de flori pentru domnișoara!

Stil


...Mai un kilometru pe ora și mergeați pe jos
...44
...Dumneavoastră doriți ciorba? De pe tine orice. Ciorba nu sta...!
...De unde știți, plângea în vestiar?
...Pai ce bah io mi's fraier?!
...Nu avem voie sa ne îndrăgostim.
...Da pe ea o întreabă cineva?
...Tu nu ai detector? Ba da! Si unde e? In bord...
...Sa-i dam sa pută!!!
...Îți place sa dansezi? Da, câteodată... dar mie muzica din taverna nu îmi place...eu ascult manele
...Pe asa o muzica sa tot iei amenzi
...A iubi = a inghiți? NU ...înghit și fără sa iubesc
...Dragostea cere sacrificii
...Ora 3...asa "devreme" și deja la servici, ce ai făcut azi noapte? Am jucat monopoly!!!
...vrei sa le punem pe masa????? Lumi, mai adu o masa!
...Răbdarea este o mare virtute



10 comentarii:

  1. haha, nu inteleg nimic din postul asta dar e totusi funny. asa sunt si eu cu prietenii mei, doua, trei cuvinte, care par banale pot sa starneasca mari hohote de ras daca au o istorie in spate:)

    RăspundețiȘtergere
  2. bah deci cred ca is printre putinii(oricum maxim 3) care au inteles postu asta total si da mi-a placut la nebunie.un singur minus ...ai uitat....proverbul lui Mihai

    RăspundețiȘtergere
  3. @andreea: problema e ca acele 2,3 vorbe nu sunt banale.
    @nebuloasa: kung fu fighting zic puiule, da
    @paul: m-am făcut ca l-am uitat :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Hah, pisoiule, iutasi ceva...
    FFFFFF important!!!
    RIM
    PS: NOI SUNTEM TREND MAKE-RY... LOOOOOOOOOOOOOOOOOOLZ

    RăspundețiȘtergere
  5. asa pisoi ridica-mi tensiunea!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))) na si uite cum am inceput si eu sa inteleg postul !!! :)))))
    si oricat incearca raul sa spuna trend-makeri tot trend-setteri sunteti :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @andreea cu timpul vei inţelege tot mai multe :). Deci suntem trend setteri?

    RăspundețiȘtergere
  8. Pisiioilor....
    PAI CE , NOI NI'S FRAIERIIIIII!!!!
    RIM

    RăspundețiȘtergere