duminică, 14 iunie 2009

Reclama

Nu imi place sa fac complimente gratuite si nici sa arunc cu laude in stanga si in dreapta.Dar...
Doamnelor, domnisoarelor, curvelor si domnilor va prezint blogul unei persoane pe care o respect. Spun asta fara nici un pic de ironie, fara invidie si cu multa consideratie. Asadar o persoana care s-a hotarat sa spuna lucrurilor pe nume, sa puna la punct toti trepadusii blogerasi, sa ia taurul de coarne, sa se lupte cu Goliath, si ii multumesc... si asa ni se urca vedetismul la cap. Nu sunt perfect, accept critica, este constructiva, si sper ca impreuna cu sfaturile lui David sa ajung(em e vorba si de Paul) pe culmile Zelist-ului. Va rog frumos sa il primim cu aplauze si cu respect in blogosfera, si ca sa nu o mai lungesc ca nu e preludiu...blogul

16 comentarii:

  1. Auzi, macar puteti fi siguri ( tu si cu Paul ) ca aveti un cititor fidel. Ca va injura...it's ok...still a reader :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) suuper l-am adaugat in blogroll....inca un post si ii repun commenturile pe blogul meu...plm pana la urma it's a free country

    RăspundețiȘtergere
  3. Actualizare pe miscarea-antiblog.blogspot.com.

    Deocamdata am ramas la Paul, dar vei urma.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Bogdan: da ai dreptate, și atâta timp cât ma înjură argumentat nu e nici o problema.
    @Paul: a venit și postul cu pricina :P
    @Anonim: azi e o zi sfântă pentru mine, dar de mâine răspund la provocări.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mai iert nimic: "nicio", nu "nici o".

    RăspundețiȘtergere
  6. hahaha:) mie imi plac tagurile pe care le pune la posturile lui: paul, viol,excremente :))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. @David: tocmai am întors și celalalt obraz.
    @Andreea: ...

    RăspundețiȘtergere
  8. greata, lobotomie, nicola =))) mor!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai m-a fetelor, dar nu zice-ti nimic l-a postu-l cu probele de foc? Va speria-t nenea cu gramatica s-i cratimele luii?
    Ca vrea-u sal intreb si eu pe ionesta daca [si ce] inghit-e, d-ar mie rusine sa fi-u prima care lasa comment :P

    RăspundețiȘtergere
  10. anda, eu as paria ca inghite, dar pariurile se cam intorc impotriva mea :)) de-ci nu stiu c-e sat-i zic!

    RăspundețiȘtergere
  11. anda esti mortala :))))))dar mie imi este frica sa dau comment la ala cu probele de foc :) daca dau comment sunt automat catalogata :P

    RăspundețiȘtergere
  12. catalogata drept ce?!!!!!? s-a nu uitam totusi c-a dani are un singur defect de-ci nui chiar de lepadat :))
    in fond si l-a urma urme-i, e atat de trist ca au raspuns 3 baieti la postul ala, dintr-e care unul de doua ori, pai cum, noi nis fraier-e?!!!!?

    RăspundețiȘtergere
  13. @anda: Ma numesc Dani Ionescu si inghit. Am spus-o a iubi = a inghiti. In dragoste se fac compromisuri...multe; sexul este necesar dar nu si suficient, nu?
    @flavia: uite ca pariul asta l-ai fi castigat!
    @andrea: pe tine te urmareste rau de tot Inghititura asta, dar ce sa faci...iti iubesti viata pe care trebuie sa ti-o schimb, nu? si cum "dragostea cere sacrificii"...
    @anda: ma iubesc si ma accept profund si in totalitate. PLM sunt putin "fagget", recunosc... si da irezistibil. De unde crezi ca l-am agatat pe David? De sub diverta?
    NU, voi nu vi's fraiere ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. ai tinut si tu minte aia cu ma iubesc si ma accept???? :))) sambata pe river deck am reusit si eu cu raul sa o spunem fluent cap coada :)))))

    RăspundețiȘtergere
  15. normal ca am tinut minte. Am mintea odihnita ce naiba :P

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu am impresia ca David asta si-o gasit de lucru de nu mai scrie nimic... pe bune, credeam ca o sa fie ceva serios, insulte, injuraturi originale, chestii gen "impotent semantic", dar e doar dezamagitor. Sa-ti fie rusine, esti plictisitor.

    RăspundețiȘtergere