marți, 16 iunie 2009

Probe de foc pe care le trecem.

Am tot citit si recitit alte păreri pe aceeași tema... căcat nu am înțeles nimic. Pai leapșa asta nu vorbește despre probele de foc din timpul unei relații???

Nu o sa vorbesc despre aspecte fizice, îmbrăcăminte, sex și alte superficialități. Tin sa precizez ca discut despre relații!!!

Înghițitul
Da stimate doamne si domnișoare, ați citit bine, maglavaisul ce ne va lega unul de altu va fi înghițitul. Știu sunteți scârbite, iecss cum poate sa spună asa ceva. Eu nu o sa înghit niciodată!!! Da niciodată!!! aaa si nici sex anal nu o sa fac, pai ce noi ni's fraiere??? Nu, nu sunteți dar dacă ajungem sa înghit numai eu, si voi sa va țineți bine pe poziții...n-are rost. Si NU a iubi <> a înghiți, Si DA a iubi = a înghiți. (Legenda '<>'= Diferit)

Cunoașterea mamei.
Da, pare clasic, simplu si infantil, dar este o maaare piatra de încercare. De ce nu am zis cunoașterea familiei, si m-am referit doar la mama?
Arată-mi-o pe mama ta ca sa știu cum o sa fii tu la vârsta ei!!! E foarte bine pentru mine, burlac familist convins, sa știu cum vei arata la 45 de ani. Evident ca tu vei face sport, tu nu o sa lași sa iți crească curul, vei merge de 5 ori pe săptămână la aerobic/step/înot/spa, îți vei lua chiar si o bicicleta pe care sa pedalezi în timp ce te uiți la turul Franței, sunt convins de asta, dar eu vreau sa știu, totuși, care este predispoziția corpului tău.
Îți va încăpea curul in scaunul din fata al superbului nostru cabrio, o sa ne trebuiască neapărat o mașină cu tracțiune integrala pentru a ne putea deplasa? Asta înseamnă "NO drift", știi cât de mult îmi plac drifturile, da știu cauciucurile sunt scumpe, dar e o plăcere nevinovata de a mea...înghite.
Voi umbla la 40 de ani după domnișoare tinere, pentru a vedea dacă morcovul bătrân si puiul fac ciorba buna? Nu îmi doresc asta, chiar nu îmi doresc asta...vreau sa trag lozul câștigător atunci când voi juca la loto.
Îmi place sa fug după mai mulți iepuri deodată dar cred si sper ca la un moment dat îmi va trece. Si da știu ca speranța moare ultima.

Ce avem după fluturi.
Exista mai mult moduri prin care putem începe o relație: te-am văzut de câteva ori ești superba, ai atitudine ai still ai personalitate...căcat m-a îndrăgostit.
Umblu după fundul tău, încă bombat, te vreau, te doresc, te visez, ce mai... plutesc. Într-un final cedezi, te îndrăgostești, ne iubim, suntem tineri si frumoși, sexul e bun, ne sta foarte bine împreuna si suntem cu adevărat fericiți.
Avem o relație bazata pe sex, sex body, sex budy încă nu am elucidat problema asta, nu contează. Cu timpul devine mult prea evident ca avem mult mai mult decât sex...ne îndrăgostim si după un timp suntem cu adevărat fericiți.
Ce au în comun aceste doua cazuri? Nimic, și nici nu trebuie sa aibă. Important este ce rămâne după ce trec fluturi, ne certam odată la 2 zile, nu vrei sa înghiți? îmi va face plăcere sa stau pe o plaja cu tine lângă mine și sa nu conteze ca valurile ne uda, și apa e rece. O sa îmi provoci orgasme intelectuale? Dar culinare?
Deci sa recapitulam: înghiți, ai o mama superba și îmi provoci orgasme multiple...lasă-mi un comment!!!

16 comentarii:

  1. Cu riscul de a fi catalogat drept pedant, consider ca problema cratimei in limba romana nu poate trece drept un detaliu, un lucru neinsemnat.

    "Da stimate doamne si domnișoare, a-ti citit bine". Dani, in acest caz se scrie "ati"! Nu inteleg de ce sunteti dusmanii acestei liniute cu un rol atat de simplu. Daca tot va plac blogurile, consultati si cratima.blogspot.com si poate in timp va veti (test: "ve-ti"?) imprietenii cu cratima, o veti folosi tot mai mult atunci cand trebuie.

    Despre subiectul si continutul ultimei postari vom mai discuta probabil pe antiblog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fără a contrazice ce-ai zis în primul comment, aş avea, totuşi, o MICĂ întrebare:
    Problema cratimei e mai importantă decât problema numărului de "i" de la sfârşitul cuvintelor? Nu de alta, dar... "va veti imprietenii"?! C'mooon!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, a fost urata, recunosc. Mea culpa. E la fel de importanta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Indeplinesc cele 3 conditii deci am lasat comment

    RăspundețiȘtergere
  5. Detaliile fac întotdeauna diferența; Din păcate, pentru dumneavoastră, nu va întreabă nimeni!
    primul sosit primul servit, deci... David, îndeplinești condițiile, nu ma îndoiesc de asta, dar va trebui totuși sa te, ma rog, "testez" puțin. Înghițitul, orgasmele sau mama?
    @Paul: știu ba fu 2 10 asta.
    @Flavia: răbdarea este o mare virtute!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca David asta e femeie si te vre-a.
    I-a z-i pysy, inghi-ti?

    Iar pentru tine Dani: nu esti fraier!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai Anda, ce urat vorbesti! Mai esti si timisoreanca, ne citesti cam pe toti macar sporadic, deci te incadrezi perfect pentru a fi crucificata de acest justitiar infailibil :P! Uha!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bogdan, daca n-am folosit organe genitale si activitati conexe lor, nu consider ca am vorbit urat, sunt o domnisoara, ce p**a mea?

    RăspundețiȘtergere
  9. cred ca asta e liniștea dinaintea furtunii!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai naspa e cand fata seamana cu taica-su...

    RăspundețiȘtergere
  11. si tu zici ca nu esti superficial! lasa-ma sa iti vad mama ca sa vad cum vei arata la varsta ei!!!in plus, e vorba de relatii nu de casatorie,cand o sa fie ea de varsta mamei ei acum, nici nu o sa o mai recunosti pe strada - sau la tine orice prietena e o eventuala viitoare sotie?
    ultima parte imi place. am zis!

    RăspundețiȘtergere
  12. @adi: da și nu, dacă își păstrează gingășia de femeie...e perfect. Plus ca as prefera 3 socrii in locul unei soacre :)).
    @andreea: normal ca fiecare prietena este o viitoare soție!!! Sunt un burlac familist convins. Am zis!
    Pai ce bah io mi's fraier?!

    RăspundețiȘtergere
  13. o posibila! viitoare sotie dani, sa nu imi spui ca tu te-ai casatorit cu toate prietenele tale! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu care credeam ca te cunosc... :))

    RăspundețiȘtergere
  15. @andreea: posibila, posibila da :d.
    @camelia: pai atunci am sa iti dau sansa...

    RăspundețiȘtergere