marți, 12 mai 2009

Scrisoare deschisa

Imi era dor sa rad cu lacrimi, imi era dor sa cant, imi era dor sa dansez, imi era dor sa imi planga sufletul cu sunete, imi era dor sa ajung acasa la 4, imi era dor sa fiu arogant, imi era dor sa zic nu, imi era dor de gropite, imi era dor sa ajung acasa la 7, imi era dor sa nu conteze, imi era dor sa trag aer tare in piept, imi era dor de obsesiile mele, imi era dor de ei
Imi era dor de mine!
Datorez toate astea la 2 oameni. Ei mi-au aratat ce inseamna sa traiesti. Multumesc

Un visator, Un copil, Un tampit.

14 comentarii:

  1. E un sentiment atat de placut sa te regasesti! Traieste-l din plin! Si cel mai important : NU UITA DE TINE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm, pisoiule
    SA TRAIM DARA...
    PAI CE , NOI NI'S FRAIERRRRRI?!?!?!
    RIM

    RăspundețiȘtergere
  3. www.carcalacul.com12 mai 2009, 22:39

    Pisoiule , pai de SUPERVIZORITA....nu zici nimic...
    Looooolz
    PISIIIIIIIIIIIIIIII
    RIM

    RăspundețiȘtergere
  4. Bah fu 2 10 gura si mie mi-a fost dor la nebunie de adevaratul Dani. ASTA ESTI TU BAH!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) si eu am simtit la fel vinerea trecuta :) si am ajuns si eu la 6 si cand m-am sculat am zis doamne de cand nu am mai facut asta! ce fain a fost let's do it again :)
    si tin sa precizez ca prietenul tau Paul mi-a facut ziua!! cu aia cu fu 2 10 gura!!! e cea mai inventiva chestie ever! m-a impresionat, desi eu nu injur niciodata :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @tomata: :) + :), te-am bătut
    @vipera: nu uit nici de tine :P
    @raoul nu știu ce supervizorita, dar am o mica idee. Da ce io mi's fraieeeer????
    @paul: fu 2 10 gura 2
    @andreea: înseamnă ca trebuie sa ne intersectam universurile dacă simțim aceleași lucruri dimineața :D

    RăspundețiȘtergere
  7. sa vezi cum pot sa iti fac noaptea:P.....

    RăspundețiȘtergere
  8. Pisoiule ce romantic esti tu:) N-as fi crezut.Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. wow :) doua propuneri si am scris doar cateva cuvinte :)) ionesta,gluma gluma,dar cand venim acasa sa stii ca trebuie sa ne intalnim si cu tine! cat despre paul... :)))iarasi m-ai facut sa rad isteric!

    RăspundețiȘtergere
  10. DAMN, pisoiule...
    Hmmmmm,e cu propuneri indecente la tine pe blog...
    Sa ma bag si eu?!?!?!?!
    Loooooolz, si apropo VIATAI SCURTA...
    Pai ce , noi ni's fraieriiiiii!!!!
    RIM
    PS: URMEAZ 2 SI 3!

    RăspundețiȘtergere
  11. @buzeblonde: I am the good boy, remeber?
    @andreea: ne intalnim, ne intalnim. Promit
    @raoul: baga-te si tu :D, abia astept!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. frumos ,uneori simti nevoia sa te regasesti

    RăspundețiȘtergere