vineri, 15 mai 2009

M-am procopsit


La 8 ore fix in strada
pe trotuar o așteptam
se zvonea din gura lumii
cum ca fata ar fi cam...

Ba mai mult decât atâta
șoapte rele ici colo
ajungeau pana la mine
cum ca fata ar fi o...

Cam si o puțin îmi pasa
zică lumea cât o vrea
dacă fata e frumoasa
poate fi si cum si prea


Poezia este scrisa de George Toparceanu, nu este completa si am auzit-o prima data acu 4-5 ani, rostita de Horatiu Malaele. Ieri mi-am amintit-o si am zis ca trebuie sa o impartasesc. Macar o parte din ea...

6 comentarii:

  1. Pisoiule, eu recunosc mi's inginer...
    M-ai pierdut la primul colt...
    Sper ca nu e vorba de aceeasi....FATA!
    DAMN, la dracu in puiii meiii!
    RIM

    RăspundețiȘtergere
  2. nici un post despre tragedia din Le Tour de anu asta?

    RăspundețiȘtergere
  3. @raoul: nu e vorba de cine o FATA, pisoiule. Pai ce io mi's fraier
    @bogdan: vine, vine

    RăspundețiȘtergere
  4. Haha!
    M-am pus si-am citit toata poezia [si altele de-ale lui]. Ce ai scris aici e doar inceputul optimist :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @anda: pai și ție ți se pare ca eu nu as fi o persoana optimista???!!
    Pe lângă asta dacă nu săpați un pic și voi care e farmecu? De exemplu: ție iți place sa primești totul mura-n gura?

    RăspundețiȘtergere