duminică, 3 mai 2009

Batoane cu Usturoi

BATÓN, batoane, s.n. Bucată (de vanilie, de ciocolată, de ceară etc.) lunguiaţă sau în formă de bastonaş. – Din fr. bâton.
USTURÓI, usturoi, s.m. Plantă erbacee din familia liliaceelor, cu gust şi miros caracteristic, cu frunze lanceolate, al cărei bulb, format din mai mulţi bulbi mici de formă lunguiaţă, are gust usturător, este bogat în substanţe nutritive şi comestibil; ai4 (Allium sativum). ♦ Compus: usturoi-sălbatic = samuraslă. ♦ P. restr. Bulbul acestei plante; căţel din bulbul acestei plante. – Ustura + suf. -oi.
Celentano, pizzerie in Timișoara in spatele Prefecturii lângă Facultatea de Medicina. Unul dintre puținele locuri unde poți manca si sâmbăta noaptea la ora 4.

Ce reprezinta acești termeni? Pai combinarea lor: Baghete cu usturoi de la Celentano, este o oda adusa de către un vechi bucătar gurmanzilor in general si iubitorilor de usturoi in particular :D.
Perioada optima de consum a batoanelor este vineri noaptea dupa o iesire la bauta. Nu recomand consumul batoanelor in cazul in care plănuiți o noapte incitanta cu o persoana de sex opus.

Tema de casa(ca tot am văzut ca e la moda). Alegeți ziua in care după ce consumam niște batoane cu usturoi sa mergem in barul de gay din libertății.

P.S. Sa vedeți cu e la Ineu langosul cu usturoi.

10 comentarii:

  1. sa nu uiti si de baghetele cu usturoi de la Irish :D (nu cel de langa tribunal). Daca nu le-ai incercat inca... merita ;) (...parerea mea :)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau in barul de gay. :P

    Si sunt si fana usturoi, chiar daca mi-e rau de crap dup-aia. :(

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu si eu batoanele alea!! si mie mi rau dupa usturoi ca si tomatei dar si mie imi place :(
    ce bar gay exista in unirii/libertatii????????

    RăspundețiȘtergere
  4. @camytzi am încercat doar de la cel de lângă tribunal :))
    @tomata: ok deci te adaug și pe tine la lista celor care vor în barul de gay ;)
    @andreea: eeeee vezi! lângă diverta, chiar în stația de tramvai, acolo e intrarea ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. aaaaaaa. stiu unde. am auzit ca era bar gay dar nu eram sigura

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma pui pe lista, da' sa ma si anunti cand se merge.

    Si totally offtopic, ai o leapsa de la mine, cam demult, da' poate n-ai vazut-o.

    RăspundețiȘtergere
  7. @tomata: te anunt, te anunt. Am vazut leapsa, dar e mai greu sa ma mobilizez :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Savage e bar de gay?

    lol, adulmecand 2 fete din libertatii, am vrut sa intru acolo acum vreo 2 saptamani si nu m-a lasat bouncer-ul, era rezervat. totusi, ele intrasera inainte. si paznicul isi spunea seful securitatii si bodyguard, ca deh, e romania.

    RăspundețiȘtergere
  9. Se numesc Baghete cu Usturoi:)Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  10. @loredana, da, dar eu pot sa le spun cum vreau eu :)

    RăspundețiȘtergere