miercuri, 15 aprilie 2009

Postare fără funduri bombate

Nutresc o mare afinitate/dragoste fata de unele persoane pe care le-am văzut doar de vreo 2-3 ori în viata mea.
Cred ca fiecăruia din noi i s-a întâmplat sa se simtă foarte apropriat de unele persoane în ciuda faptului ca socializare de pana atunci tinde spre 0. Ca atare: Cred în reincarnare :P

Vreau sa vizitez Clujul pe îndelete

Iubesc sa fac drumuri prin țară singur în mașină. Pun muzica pe care vreau sa o ascult, cotul pe cotiera, direcția pe sport și cant. Sunt singur, doar eu și detectorul, eu cant nestingherit el mai face câte un beep din când in când. Ne înțelegem foarte bine, ma apară de cele rele, și e tot timpul alături de mine, fie ca am 80 sau 110. Nu merg mai tare :))))
Efectiv îmi iubesc mașina. Si nu ma luați cu: Si cioara zice ca puiul e cel mai frumos.

La un drum lung orice mașina aflata în fata mea se numește : "ADVERSAR". Nu ma gândesc decât cum sa trec mai repede de ea. Prin nu este o soluție.

Câteva persoane au reușit sa îmi strice universul. Cum? Pai ma vad de cel puțin 26 de ani! E drept ca în curtea blocului copiii alergând după minge ma saluta: Sar'umana. Ma amuz dar răspund grav: Serbus.

Ineul este cel mai frumos loc de pe pământ. Nu accept comentarii pe acest subiect!

Deontologii se întoarce: cazul Penescu/Constantin scos la iveala pentru a muta atenția mass media de la alte cazuri mai importante. Se pare ca în ciuda sfaturilor mele deontologii continua sa fie ...romani.

L.E. Băsescu lovește din nou, ii tine pe Gerard și pe Terry in tribune pentru un 4-4 care sa distragă atentia publicului masculin de la realitatea din Romania

7 comentarii:

  1. Sar'mna :P
    Stiu sigur ca ti-am spus ca arati mai in varsta decat pari (ca proful meu de mate din liceu), dar imi vine greu sa cred ca ti-am distrus universul :)) pari greu de distrus :P
    Mie lumea nu-mi da mai mult de 20-21 de ani de obicei, desi am 24.
    Subscriu la partea cu persoanele pe care le-am vazut de doua ori, si desi n-am zis mai nimic, parca ceva e acolo si nu stiu ce. Dar.... reincarnare? N-am studiat problema suficient. E posibil sa te reincarnezi si in altceva decat propriul regn sau propria specie, din cate stiam. O piatra de exemplu, sau o goanga... Ce stiu eu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu aveam impresia ca esti mai in varsta :p Nu stiu ce e mai rau: sa pari mai in varsta sau sa te intrebe lumea cum e la scoala (cazul meu)... :)
    P.S.: Bine ca ai bagat "funduri bombate" macar in titlu :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. am tras 2 concluzii din aceste 2 comentarii:
    1. Părinți mei sunt niște mincinoși: nu îmi spun data de naștere reala!
    2. Femeilor li se dau în general cu vreo 3-4 ani mai puțin decît au. De ce? Pentru ca femeile se bucura cînd sunt văzute ca fiind mai tinere :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce sa-ti povestesc... "femeile se bucura cînd sunt văzute ca fiind mai tinere" :))
    E urat uneori, stii, ca nimeni nu te crede in stare sa-ti faci treaba, n-o sa ma creada nime' ca-s medic la 21 de ani.

    Off topic: Ti-am transmis o lepasa. Ce superputere ti-ar placea sa ai?

    RăspundețiȘtergere
  5. @anda prima impresie nu contează întotdeauna. Deci vei putea demonstra în timp ca poti fi medic ...și la 21 de ani :d
    Suna foarte bine leapsa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu te-am vazut de 26 de ani, da' numai din cauza inaltimii. Ce tu ma vezi pe mine mai mare ca tine cu 3 ani? E absurd si totusi adevarat. :P

    Si io vreau la Cluj, da' mie nu-mi place singura in masina. Ma plictisesc, desi pot vorbi tot drumul cu inimioara ei. Degeaba, tot boring.

    iti impartasesc parerea cu masina din fata. Nu suport sa vad una in fata mea, nici daca merg repede, nici daca merg incet. Imi obtureaza orizontul.

    Desi am satul la cativa km de Ineu, nu cred ca am fost vreodata acolo. Ia pune tu niste poze sa imi aduc aminte. :)

    O sa iti fac un cadou, da' ti-l trimit pe mail. Daca uit, sa ma bati la cap. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ineul era un loc frumos in anii '70, era curat si plin de flori.

    RăspundețiȘtergere