miercuri, 1 aprilie 2009

De la doftori adunate

Titlul acestui articol poate fi extrem de ambiguu. Având în vedere ca am 3 doctorii printre cele 3 rude de gradul 1(sunt un trădător, știu dar ce sa faci... orice pădure are propriile uscaturi :) )ați putea crede ca dau din casa. Ei bine nu dau, poate și pentru simplul fapt ca nu stau în casa cu nici unul. Nu pentru ca as fi o uscătura ci pentru ca locuim în orașe diferite. Ma rog ai mei, părinti zic, locuiesc împreuna. Ca sa vezi!
Deci cum spuneam nu voi da din casa, ci voi expune niște concluzii trase în urma vizitei mele la spitalul județean pentru un control la spate.

Secția de ortopedie este pustie seara, nici măcar vântul nu bate pe holuri sau prin cabinete. Asta a generat o fantezie în capul meu pervers. Sex într-un cabinet din spital. Cred ca rezidenții și-o trag pe rupte când sunt de garda. Eu asa asa face!

Asa cum stabilisem merg sa îmi fac o radiografie, o tânăra pana în 30 ani îmi face filmul. Zona afectat fiind coloana în partea ei inferioara, și/sau poate coxalul, sunt nevoit sa îmi dau jos pantaloni. Domnișoara ma desface gentil la curea, îmi da jos pantalonii și îmi ridica bluza. Hatzz!!!!! Nu știu cum sunteți voi dar eu în general finalizez după ce o fata ajunge într-o asemenea poziție...

Indicațiile medicului pentru a îmbunătății starea spatelui meu:
Nu mai sta atâta pe scaun - e destul de greu sunt programator cu asta ma ocup eu, cu statul pe scaun.
Atunci dacă tot stai atâta pe scaun, puneți o perna sub forma de colac sub fund - nu ar fi mai simplu sa îmi iau un wc îl întreb?
Ba da, exista wc-uri mobile - Deci de acuma încolo postez de pe wc! E vorba de sănătatea mea, ce naiba!!!

Pe radiografie nu se vede nimic, sunt un pic sănătos :D

Sursa foto

6 comentarii:

  1. Hehe, baftosule. Era draguta fata?

    RăspundețiȘtergere
  2. bine bine, am inteles, esti sanatos tun.
    dar tot nu ne-ai zis, ai finalizat? :P
    sfatul meu e sa mergi mai des la inot, te ajuta si la spate si alte cele :))!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si totusi...avea fund bombat sau nu? :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bai, daca finalizezi cand inca nu a inceput actiunea e de rau. :))
    Si eu a surioara medic neurolog. Chiar o sa o bat un pic la cap sa imi scrie un guest post cu secrete din interior. :-P
    Hai sa traiesti! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. @richie: calul de dar nu se cauta la dinti.
    @bogdan: nu am finalizat, sunt om serios ce naiba
    @alice: Nu!, tocmai de aia nu s-a finalizat :P
    @florin: sunt curios sa aflu alte detalii picante de pe la doctori

    RăspundețiȘtergere
  6. haha si eu sunt la fel de tradatoare!! mama, sora (viitoare stomatoloaga), verisorul, cele doua matusi, cei doi unchi plus bunicii toti sunt doctori! :) eu, tata si bunicii din partea tatalui suntem in alta tagma in rest... imagineaza-ti ce discutii sunt la zilele in familie!!!

    RăspundețiȘtergere