vineri, 20 martie 2009

Sunt, aud şi îmi plac, dar totuşi ar trebui

Am primit acu ceva timp o leapsa de la Alice, imi cer scuze ca a durat atata, dar stiti cum e dragostea cere sacrificii :P

Sunt înalt, deștept, frumos, devreme acasă și desigur foarte modest.

Aş vrea sa fie adevarat ce am scris mai sus.

Păstrez cu mine toate amintirile frumoase.

Mi-aş dori sa vad mult mai multi oameni fericiti, la lucru, pe strada

Nu-mi place sa mi se spuna ce sa fac.

Mă tem că nu voi stii sa imi cresc copii asa cum au facut-o parintii mei

Aud numai cand vreau :)

Îmi pare rău ca nu mai sunt un copil, ca sa pot zburda in voie.

Îmi plac fundurile bombate :))

Nu sunt persoana cu care sa nu ai ce vorbi.

Cânt la servici, in masina, sub dus, la karaoke, ce mai oriunde. Am fost la cor ce vreti!

Niciodată nu m-as apuca de fumat :d

Rar sa fiu suparat, si mai rar sa ma cert.

Plâng atunci cand trebuie!

Nu sunt mulţumit de ceea ce vad la televizor.

Sunt confuz când cei din jurul meu sunt nehotarati.

Am nevoie de mai mult timp

Ar trebui sa incetez sa ma gandesc doar la mine

7 comentarii:

  1. Tu si fundurile bombate :)) Ai o obsesie tinere :p.

    RăspundețiȘtergere
  2. iarasi funduri bombate??? am avut un deja vu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am mai vrut sa ma iau de "fundurile bombate", avand in vedere ca au facut-o si cei de mai sus, dar totusi: e cel putin al doilea post in care amintesti de ele...eu zic sa faci o categorie speciala :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. exageram si eu, asta pentru ca am primit deja reacţii pozitive la aceasta "obsesie". Oricum remarc promptitudinea cu care a-ti reactionat :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti dai seama daca am face un duet cat am dispera-o pe asta de ti-a dat leapsa? Uuuuu, mi-ar placea asta. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie îmi place duetele în general, unul cu tine tomato ar fi o adevărată plăcere :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Vedem cum rezolvam la un karaoke. :P

    Offtopic: duminica e blogmeet 15. Verde. :p

    RăspundețiȘtergere