luni, 16 martie 2009

Strangers in the night

O lampa cu caciulie ticlam
O canapea de piele roșie, doua fotolii din piele, roși și ele, așezate simetric în stânga și dreapta canapelei, un covor lățos, și acesta roșu în fata canapelei.
O masa joasa din lemn masiv, pe care stau așezate o revista citita intens și o bricheta, acoperă covorul lățos. Un bar cu o sticla de whisky și una de apa minerala, o comoda cu poze si un dulăpior cu sertare.
O cortina roșie spre vișiniu
O sala plina de suflete deschise
O scena pe care pășesc pentru a 9 -oara
O superba piesa: Strangers in the night
Doi mari actori Emilia Popescu și Florin Piersic

Pentru ca tot spuneam ca nu merg la teatru atât de des pe cât mi-as dori, pentru ca asta e o piesa pe care vreau sa o vad de foarte mult timp și pentru ca vroiam sa petrec un "good quality time" cu un inginer diplomat iată-ma la Opera.
Detalii despre piesa nu îmi permit sa va dau, dar va pot sa un sfat: dacă aveți peste 1.75 lăsați-va picioarele acasă ca nu veți avea ce sa faceți cu ele :)
Pentru ca azi am citit indemnul Andreei la cât mai multe călătorii în locul cocktailurilor din Fratelli, The Note...eu as vrea sa va indemn sa mergeti la teatru pentru ca sa Aplaudați, Aplaudați, Aplaudați!

3 comentarii:

  1. nici n-am stiut ca au adus piesa asta la Timisoara :(. In mod sigur m-as fi dus. Din pacate, chiar daca o sa te intreb acum daca mai este vreo reprezentatie, sunt mai mult decat convins ca bilete nu mai sunt :(...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa știi ca bilete se găsesc, eu am luat cu o săptămîna înainte de spectacol.
    Problema este ca nu știu cand mai vin, dar dacă urmărești afișele, sigur o sa ai ocazia sa vezi piesa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Partenerul de teatru19 martie 2009, 09:40

    2 chestii:
    -sa-mi aduci aminte sa iti dau banii ca tot uit:(
    -deschideti posturile din Internet Explorer o sa constati ca se vad ca naiba....fa ceva:P(nu am alt browser la lucru)

    RăspundețiȘtergere