vineri, 6 martie 2009

Stilul meu

Pentru ca stiva de lepse creste exponențial și mai presus de toate pentru ca Paul îmi cere cu insistenta o postare, am sa expun, la cererea lui clawd stilul meu.
Familie - cel mai important lucru din viata mea.
Greșeli majore - ...nu cred ca am făcut vreuna. Greșeli, da... multe. Majore? nu tin minte sa fi făcut :)
Hobby-uri - fotbalul, tenisul, mașinile, condusul, înotul, pokerul, fundurile bombate.
Intimitate - începe la ușa casei mele și continua evident în mașina :d
Jeans - am, îmi plac, ii port
Kitsch - pas
Lucruri interzise - nu prea am din astea.
Machiaj (produse preferate) - zâmbetul
Niciodată nu ai spune… Mama tata va urăsc
Original - sunt :D
Parfumul preferat - ultraviolet de la paco rabanne
Reguli - put that tigarette away from me
Shopping - des la vest de Szeged
Teatrul - îmi place, păcat ca nu am "timp" sa merg atât des pa cât as vrea.
Tentații - fundurile bombate, ciocolata, viteza :(
Ținuta preferată - cămașă, vesta/pulover, jeans/blugi, pantofi comozi, joși, asortați cu pantalonii, și o decapotabila :D.
Vacanța perfectă - Trieste, Venezia, Verona, Martie 2007. Daca trebuie sa exprim un vis, atunci: 3 săptămâni în Turul Franței cu o rulota și 3-4 persoane, știu eu care :)
Ziua de naștere - 20 iunie

5 comentarii:

  1. Paul-unul dintre cei care ar fi 100% cu tine in rulota13 martie 2009, 10:39

    Asta esti tu bah:D.....ms pentru post

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Paul, ai intuit bine, tu ești unul dintre cei 3-4 pe care i-as lua cu mine în turul Franței :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, ai o leapsa si de la mine...de o saptamana...am cam uitat sa-ti spun :D
    Cred ca daca te chinuiai putin mai mult, reuseai sa mai bagi "fundurile bombate" la inca o categorie :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))) hahaha
    numai tentatii periculoase! ciocolata nu doar ca ingrasa dar poate duce si la diabet consumata in cantitati industriale, viteza nici nu mai vorbesc; fundurile bombate insa sunt cele mai periculoase :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alice da știu ca am o leapșă de la tine, te citesc... ce naiba. Următorul post va fi leapșa de la tine :P. Fundurile bombate merita sa fie la mai multe categorii!
    @Andreea înseamna ca îmi place sa trăiesc sa periculos, ce sa zic :D

    RăspundețiȘtergere