sâmbătă, 14 martie 2009

Daca as fi masina...

...as calca șoferii de taxi. De ce? pai aseară în drumul spre unirii făcut cu o șoferița de la Radio, am fost martor la suferința pe care dacia logan o suferea datorita subturarii. Loganu nu ajungea niciodata la 1500 rotatii pe minut. Indiferent de treapta de viteza in care se afla, pe la 1200-1400 hop schimba viteza. Zgomotul facut de motorul subturat m-am zgariat pur si simplu pe creier. Las-o dracu de economie la benzina/motorina!

4 comentarii:

  1. Hmmm, acuma intrebarea mea este daca de fapt se gandea intr-adevar la economie (mai ales ca la subturare risti injectoare infundate, presiune ulei scazuta si... consum mai mare) sau daca pur si simplu ii lipsea aptitudinea de a conduce o masina ??!!(NU vreau sa ma leg de femei la volan, doamne fereste, deci nu imi sariti in cap :)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca la economie se gândea, subturarea este un binecunoscut atribut al șoferilor de taxi. Nu era doar un caz izolat, asa conduc taximetriștii :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ah, cand vine de taximetristi doar respect si dragoste (NOT!). mai ales de cand unul a vrut sa dea in mine pentru ca l-am depasit si m-a urmarit pana acasa. DAr altceva vream sa spun, e destul de greu sa o turezi fix cum trebuie : eu cand sunt cu sora-mea in masina ma cearta ca o subturez, cand eram cu fostul meu prieten ma certa ca o turez prea tare si ca se aude urat motorul si ca nu stiu ce se intampla. DAR asta cu economia la benzina e buna - nu o stiam, o sa i-o dau ca raspuns sec la sora-mea cand ma mai streseaza :)) sau ma rog na, o sa incerc sa nu o mai subturez, sa nu fiu ca taximestristii :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andreea: da, este foarte greu de turat mașina "fix cît trebuie" dar eu vorbesc de subturatul excesiv și tot timpul.
    Si uite ca acuma ai o scuza buna :)

    RăspundețiȘtergere