duminică, 1 februarie 2009

La asta sa te uiti la TV

Absenta mea de pe blog se datorează in mare măsura Australian Open-ului. Pentru cei nepasionati de sportul alb, Australian Open-ul (AUS) este primul dintre Grand Slamuri, si unul dintre cele mai vizionate. Nu are istoria si anvergura Wimbledon-ului si nici premiile de la US Open-ului, dar prin amplasarea sa in luna ianuarie când suprapunerea cu alte competiţii sportive gen Formula 1, Olimpiade de vara, Campionate europene/mondiale de fotbal este imposibila, interesul este foarte mare.
De la terminarea liceului si odată cu inceputul facultăţii, unde mersul la scoala a devenit...benevol, mi-am făcut un obicei extrem de plăcut din a viziona meciurile de la AUS in fiecare dimineaţa. Diferenţa de fus de orar dintre noi si Australia fiind una semnificativa, meciurile dispunându-se dimineaţa devreme pana spre prânz.
Unul dintre cele mai memorabile meciuri a fost Federer - Safin din 2005, tin bine minte cum prin setul 4 am rămas fara curent cam 30 de minute, si disperaţii, pe atunci era si frate-miu in Timisoara, l-am sunat pe un verişor care si el se uita, evident, la meci. Timpul pana a venit curentul, am urmărit meciul...prin telefon.
Genul asta de meciuri au fost si vor ramane tot timpul in amintirea unui pasionat al tenisului, cum îmi place sa cred ca sunt. Mergand pe acest principiu si având in vedere ca anul acesta pe lângă extratereştri Federer si Nadal, alti doi băieţaşi bat la porţile locului 1 mondial: Andy Murray si Novak Djokovic, am zis ca nu este un turneu de ratat.
Drept pentru care programul meu a fost dat total peste cap, ajungeam la servici si la 3, dar...dragostea cere sacrificii. Ajunsul la servici in jurul prânzului era echivalent cu statul pana seara, 8, 9 si deci timp pentru alte activităţi...ioc. Sunt multi cei care au dat ochii peste cap, neînţelegând aceasta pasiune a mea. Cred ca finala de azi le-a închis gura tuturor :)

P.S Daca îmi revin am sa scriu si despre finala :(

4 comentarii:

  1. Nadal rules. Stiu ca sunt multi care il adora pe Federer, dar era timpul sa apara cineva care sa-i mai dea putin peste nas :) PS: nici Djokovic nu-i departe de astia doi...

    RăspundețiȘtergere
  2. nebuloaso, da momentan nadal rules in tenisul masculin, dar Federer numai omul care merita sa i se dea peste nas nu este. Nu stiu daca ai vazut premierea de azi, dar imaginile de acolo spun totul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut premierea si cred ca e normala reactia lui Federer. Asta nu inseamna ca Nadal e mai putin bun. Mie nu mi-a placut Federer niciodata, n-as putea sa spun de ce. Mi se parea ca e cel mai bun doar pentru ca ceilalti nu-si dadeau prea tare silinta, devenise un fel de Schumacher al tenisului. Acum e cu totul alta treaba, au venit multi din urma si tenisul s-a revigorat: Nadal, Djokovic, Baghdatis etc

    RăspundețiȘtergere
  4. @nebuloasa: nu vreau sa scad din meritele lui nadal, este într-adevăr un tennis-man excepţional, si a meritat astăzi victoria. Federer nu a jucat cel mai bun tenis al sau, si contra lui nadal te costa. Cred si sper ca federer va redeveni numărul 1

    RăspundețiȘtergere