joi, 19 februarie 2009

Accidentat la Bruxelles

Nu pot sa spun ca mi-am început concediul cu dreptul, ba dimpotriva.
Duminica dimineaţa, gazda se deplasează la GB sa achiziţioneze niscaiva de ale gurii(consumabile, ca de altele avem, slava domnului si pentru alţi :P). Eu sa mă fac util, dau sa spăl vasele, îmi scapă un pahar din mana, dau sa il prind in aer, ca doar sunt superman, si...mi se sparge in mana, evident mă tai, suferinzi: inelarul si degetul des folosit in trafic al mâinii stangi. Morţii si răniţii mami lui de pahar, scot ciobul din mana, si dai şiroaie de vin in chiuveta. Spre seara mi se opreşte si mie sângerarea, doamne ajuta, ma culc.
Dimineaţa pe răcoare, simt o durere insipida dar puternica de spate. Pana mea, nu am dormit bine, o fi ceva trecător. Cacat 2 zile de stat in casa, masaje cu fastum gel, antiinflamatoare, bere si ciocolata. Zona afectata este însă cel puţin ciudata, nu coloana, nu coada, si coastele lateral...stanga.
In aceste 2 zile de concediu medical m-am împrietenit voit cu trustul Discovery.
In ...multele ore de vizionare s-a trezit o curiozitate. Mike Row tipu care are parte de Dirty Jobs este într-una din emisiuni cosmetician de caini, pisici adicătelea le tunde, spală, taie unghiile bla bla bla. Si acuma curiozitatea: in timp ce Mike tundea caini, zonele genitale ale animalelor erau blured. WTF copii nu mai au voie sa vadă nici organele genitale ale animalelor. Sau animalele sunt jenate daca se vad ulterior la TV? Eu înţeleg ca trăim într-o lume bolnava, vezi unii care inventează tăieturi de pahar si dureri de spate apărute in somn, pentru a masca atrocităţi sexuale. Dar asta cu blur-area organelor genitale nu am inţeles-o.
Revin cu detalii despre un chef cu euro-parlamentari, si detalii despre Elena Basescu ;)

Hââââț

8 comentarii:

  1. Vacanta inca nu-i gata, deci, mai poti spera la niste zile frumoase.
    Relatarile de pe la chefuri sa intelegem ca le faci vizionand intrenationalele posturi romanesti? Nu de alta, dar se pare ca-i ultimul trend in materie de stiri :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Folosesti in ultimele 2 posturi cuvantu c***t. Ti-a intrat recent in vocabular ?

    RăspundețiȘtergere
  3. detalii despre elena basescu vreau sa stiu si eu :) daca e cumva in bruxelles sa ne spui si noua sa o cautam poate o gasim printr-un bar si stam la o sueta despre succesuri si esecuri :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @nebuloasa, te rog sa ma crezi ca nu stiu care este noul trend in stirile romanesti, chiar nu le urmaresc :d. Pur si simplu vreau sa imi tin cititorii aproape/in priza :)). Si da, durerile mi-au trecut, acuma ma bucur de vacanta.
    @Bogdan, da, pentru ca vreau sa imi aduca noroc :P
    @Andreea, elenuta este la bruxelles, cica se pregateste... Din pacate nu stiu prin ce baruri umbla, ca as interoga-o si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci, bă, de ce eşti naşpa şi, după ce te primeşte omu'n casă, îi dezmembrezi vesela? Să-i cumperi pa'ar la loc, da? În rest, să te întorci sănătos, că văz'că cu deştele ai ceva! Şi să te îmbucuri pe dinlăuntrul tău intelectualo-sentimental cât mai stai pe-acolo (de parcă aveai nevoie să-ţi spun io treb'şoara asta!)

    RăspundețiȘtergere
  6. @clawd, merci mult de gandurile bune :p

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci Mike Raw ii un supertare. :P
    Atat de mult imi plac comentariile lui incat numai pentru ele ma uit la scarboseniile pe care le face. L-am surprins odata cu mana intr-o ... vaca, si era atat de tandru cu ea... :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Da tomato am văzut si eu emisiunea aia deci ştiu despre ce vorbesti :)

    RăspundețiȘtergere