miercuri, 10 decembrie 2008

Taxe si impozite partea 1

Ca in fiecare sfârşit de an mă deplasez şontâc şontâc spre oficiul poştal de care aparţin pentru a-mi plăti impozitul pe locuinţa. Sunt însoţit bineînţeles de factura/chitanţa/fiţuica, sau cum vreţi sa ii spuneţi, in care mi se comunica suma de plata. Aceasta operaţie o repet, cu o perseverenta demna de o cauza mai buna (nu ştiu ce înseamnă, dar ce elevat suna :P), de 5 ani de zile de când am achiziţionat apartamentul.
Mirarea ca pe chitanţă apar in continuare numele foştilor proprietari, soţia Pipilota si soţul Rumburac, creste de la an la an, dar programator fiind m-am gândit ca baza de date de la cartea funciara, unde figurez ca nou proprietar, o updateaza automat si pe cea de la primărie print-un mecanism bine implementat! Eroare!
Revenind...spuneam ca in fiecare an bla bla bla...merg la ghişeu:
Săru-mana as dori sa plătesc impozitul, întind fiţuica, trrrc trrcc (zgomot de taste) operatoarea îmi comunica:
NU puteţi plătii decât jumate din impozit, partea Pipilotei! Nu îl pot găsi pe Rumburac in evidentele (analele) primăriei.
- Doamna, cu tot respectul, eu cu o foaie de genul ăsta plătesc de 4 ani impozitul si nu am avut nici o problema, cum adică anul ăsta nu pot? Ce s-a întâmplat intre timp?
- Îmi pare rău, nu îl găsesc pe domnul Rumburac. Nu ştiţi CNP-ul său?
mai sa mă prăpădesc pe jos de ras:
- Nu doamna...de unde dracu sa ştiu CNP-ul unui om pe care l-am văzut de 3 ori in viaţa mea si asta acuma 5 ani!!!
Mă duc acasă controbăi printre acte, găsesc contractul de vânzare cumpărare... Haa!!! uite aici CNP-ul ...mă întorc la casieriţă:
- Doamna am găsit CNP-ul domnului
trrrc trrcc (zgomot de taste), distinsa doamna:
...Persoana inexistenta!!! asta îmi scrie aici, uitaţi! In evidentele primăriei nu exista aceasta persoana...


Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu