marți, 16 decembrie 2008

Leapşa cu tort

Drage bloggerite, dragi bloggeri, stimaţi cititori ne-bloggeri, cu ocazia aniversarii a 12 luni(un an) de întâlniri bloggeresti, pe tărâm Timişorean, am considerat imperios necesar prezenta unui tort pentru a aniversa momentul.
Pentru ca nu mai ţin minte cum arata tortul de când aveam eu 1 an, si pentru ca pana la prima aniversare a unui moştenitor mai este cred/sper... mult timp, am hotărât ca acest prilej este unul bun pentru a fi acompaniat de un tort.
Acestea fiind zise, taram taram ... lansez: leapşa cu tortu, cu cirese pe el neaparat! Anul ăsta am făcut eu pe gazda, la anu voi da leapşa mai departe, si tot asa, cate unul pe an. Daca se va si întoarce la mine, sa zicem peste... 10 ani...voi extrem de fericit. Parol
Pana la anu mai este mult, clienţi pentru leapşă am:

Anca, Oaanaa, Cami, Adeline, Flavia & Andreea, Lucian, Radu, Dojo, Nuzzu, Florin, Tudor, Richie, Tomata, Andrea, Ovi, Khris, Dan, blg.ro , Adi, Nebuloasa ,Razvan si Druje

si sunt si alţi :). Cine o va primi? Blogerr-ul cu cele mai puţine commenturi pe acest site :))

PS: Poza e furata, Ovi merci

8 comentarii:

  1. hmmm...m-as baga la leapsa asta dar nu ma prea pricep la torturi. :-P

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu trebuie sa te pricepi, trebuie doar sa fi descurcăreţ :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Am preluat-o io. Sa avem sanatate pana la anu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm..io am ratat minunatia de tort...

    RăspundețiȘtergere
  5. @richie: doi, stai jos :))! nu ai inţeles nimic :P, leapşa nu trebuie sa o iei, trebuia sa fie data :)
    @nebuloasa: daca ştiam ca vii, ţi-am fi ţinut o felie.

    RăspundețiȘtergere
  6. no-api o sa te bag la frenz sau ceva daca ai si tu blog... :P nu stiam. nu ma bag la torturi k nah , e-ok :)) dar sper sa mai facem schimb de opinii etc :P:P chiar daca eu nu sunt un blogger prea activ,dar imi place sa-i critic pe altii :>:>

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos a fost gestul tau si asa surpriza placuta. :) Ar fi fain sa avem la fiecare intalnire ceva adus de cineva. De mancare vreau sa zic. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @tomata: Ma bucur ca ti-a placut :), dar cred ca daca am aduce de fiecare data ceva de genul de mancare nu ar mai fi acelasi sentiment...

    RăspundețiȘtergere