vineri, 12 decembrie 2008

In graba

Voi reveni cu partea a doua din taxe si impozite dar in alta zi, când voi avea timp :). La apariţia acestui post eu voi fi undeva intre Arad si Timisoara in drum spre Ineu. Am misiuni clare sa împodobesc casa cu lumini de Craciun, sa las cauciucurile de vara si sa asist la taiere de porc :)). Chiar povesteam acu nu mai mult de 2 săptămâni cu colegii de la serviciu despre tăierea de porc. Toţi eram nostalgici, toţi aveam bunici la care mergeam in copilărie sa asistam la taiere, fiecare cu amintirile lui, unu cu trasul porcului de coada, altu cu pârjolitul, altu cu injunghierea, altu cu, curăţarea matelor si aşa mai departe.
O stare de nostalgie m-am cuprins atunci...si uite ca acuma mă grăbesc sa mai prind si eu din tradiţionalele sarmalele :D.
Sâmbătă mă întorc, am gagici de rezolvat, nu merge asa :P. Ma aşteaptă un chef pe cinste, cadouri, concursuri, nebunie si o groaznica mahmureala a doua zi(nebuloasa!!! nu mai vine killer-ul ala?) la party-ul de sfârşit de an al firmei unde imi petrec zilele de pe la 11 la cat o fi :D.
Am lăsat desertul la final...aşadar dragi cititori împlinim un an! Cine? Pai noi bloggeri si vom sărbători cum se cuvine: Irish de la 16(Old habits die Hard). Ne vedem acolo cu o mica surpriza :D.
Luni nu voi rata stand-up comedy-ul din The Note, cu Deko!!! Da... stai ca luni nu mai e weekend. Nu conteaza, Jean boxeaza!

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu