duminică, 21 decembrie 2008

Fratelli Timisoara

Ce imi place foarte mult in toată blogăreala asta este faptul că oriunde aș merge în oraș: film, festival de jazz, noaptea devoratorilor de publicitate, stand-up comedy, lounge-uri si așa mai departe, mă întâlnesc cu cel puțin un blogger. Cred că dacă fiecare din noi am scrie pe îndelete despre activitatiile noastre mondene, am putea să facem o radiografie a tuturor evenimentelor de pe plaiurile timisorene. În acest sens, pentru că am intrat in concediu, pentru că localul unde am fost aseara este unul relativ nou și pentru ca mi-a placut atmosfera, am hotărât să scriu.
Lumea cam aceeași... mare parte din oamenii obișnuiți ai The note-ului și Heaven-ului Timișorean. Curveturile și domni cu ceafa groasă sunt indispensabili, deci din păcate nu lipsesc cu desăvârșire. Atmosfera în local, dă spre un lounge, deși Adi spunea că se simte ca la nunta, el stând in centru localului, la masa, unde lumina era destul de puternică.
Ce mi-a placut foarte mult a fost... muzica, de toate genurile: de la Red hot chili peppers la Tina Turner, la rock-roll la muzica de club. S-a dansat pe rupte, s-a cantat, s-a baut. Eu am plecat dupa 4 si atmosfera era in continuare una propice distractiei. Aceast local, Fratelli, mi s-a părut mult mai putin fițos ca si celelate cluburi mondene din Timișoara enumerate mai sus.
Dacă ar fi să și critic ceva, ar fi barmani, zâmbitori dar cu fețe de bucătări. Aaaa și bineinteles neasfaltarea falezei si a parcării. Pe o vreme ploioasă, cum a fost aseară, slalomul uriaș printre belți a fost la mare căutare.

P.S: Ce e cu moda asta: să ceri șervețele de la bar, să le rupi bucațele și apoi să le arunci in sus pentru a te uita mai apoi, ca un bou, cum iti cad in cap, in pahar, intre sâni s.a.

Later Edit: Intrarea in club se face doar pe bază de invitație sau în cazul rezervării unei mese. Pot intra și 10 oameni pe aceasi masa ;) este libera

Later Edit: numar de telefon pentru rezervari: 0722.122.123

24 de comentarii:

  1. Mi-ai luat-o inainte! Vroiam si eu sa scriu despre Fratelli insa nu am mai avut chef sa merg pe acolo. Inca nu mi-am revenit dupa socul cu The Note-ul. Am vazut ceva poze si am cam strambat din nas. Atmosfera de nunta m-a urmarit si pe mine. Oricum nu mai zic nimic pana nu ajung si eu pe acolo.

    PS faza cu bloggerii peste tot e so so true:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. @NuMaPlictisi sa mergi, cred ca iti va placea

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca aveti o impresie in mare parte buna despre Fratelli... va asteptam in fiecare joi,vineri si sambata

    RăspundețiȘtergere
  4. am fost, in sfarsit, la Fratelli si..mi-o placut extrem, cred ca mi-am gasit locul de alungat plictiseala, e atat de pestrit incat n-ai cum sa te plictisesti

    RăspundețiȘtergere
  5. @DJ M Sync uite ca nebuloasa ti-a ascultat indemnul si a trecut pe acolo.
    @nebuloasa ma bucur ca ti-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. unde e pana la urma fratelli in tm? am intrat pe site-ul lor si se pare ca nu prea ma descurc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Andreea - este in spate la Termal. Vizavi de BRD-ul din sensul giratoriu din complex este o parcare(chiar lângă Termal)...te bagi in... parcare, mergi spre Bega pana dai in ea, si apoi pe faleza 50 m spre stânga :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai da...va place fratelli ca inca nu au aflat tzoapele si badaranii de el...Cand o sa afle si pitzipoancele si pitziponcii din timisoara ca e loc nou de aruncat cu euroii, atunci fratelli din timisoara va deveni exact ca cel din bucuresti: adica un loc de fite pentru spalat bani, unde gasesti numai cocalari si curve de 3 lei.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anonim: se prea poate sa ai dreptate dar asta nu înseamnă ca nu ne putem bucura de club pana atunci

    RăspundețiȘtergere
  10. deci pe bune u inseamna ca ai fatza de crevete ambulant ... cu gesturi de bucurestii... daca u ai vazut in viatza ta barman cu gel in par inseaman ca u esti pe val rau de tot fetito .... ai plecat de mult de aks si ai uitat sa te mai intorci.... veziti u de distractie in club si nu mai critica u barmaniii din fratellli .... oricum u postul de spalatoare de podele cred ca l-ai avea in fratelli daca ai avea sansa

    RăspundețiȘtergere
  11. aaaa....si am uitat ceva doamna frustrata .... am un sfat pentru toape adika si pentru tine ....... nu CONFUNDA FRATELLI CU lepa brena .... te rog eu mult .... daca vrei nunta dute acolo si ... lasa oameni ca mine sa se distreze pe FRATELLI ... ca eu nu am vazut nici un bucatar pe acolo ... poate u erai prea pastilata si supradozata cu manelopastila .....m-ai dai o raita si pe la la mania poate iti reviii!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. @anonim: pentru ca ai depus un efort substanţial pentru a te exprima, am hotărât sa nu iţi şterg comentul, deşi este cel puţin licenţios. Ceea ce nu am reuşit sa înţeleg din cele 2 commenturi ale tale este cui te adresezi?

    RăspundețiȘtergere
  13. Un numar pt rezervari in Fratelli nu stie nimeni? Nicaieri pe net n-am reusit sa gasesc unul

    RăspundețiȘtergere
  14. Sal...mie unul nu mi-a prea placut clubul acesta...parca am fost la club de pe la tzara...scaune si mese de plastic...arse...in fine, muzica..se putea si mai bine, depinde de gusturi(aceeasi muzica o pot asculta si in club 30 sau the note!)...

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  16. DE ACUMA ÎNAINTE NU VOI MAI LĂSA COMMENTURI "ANONIME" LA ACEST ARTICOL. DACA NU AI DEMNITATEA SA IŢI SPUI NUMELE/PORECLA ÎNSEAMNĂ CA NU AI NIMIC IMPORTANT DE SPUS.

    SI GATA CU JIGNIRILE CA NU SUNTEM PE TION

    RăspundețiȘtergere
  17. In primul rand muzica: incercam sa oferim mai multe genuri muzicale pentru toate gusturile, nu numai house,cat despre impresiile de genu "ca la tara" hmm nu cred ca "la tara" gasesti un sef de sala care sa te ia de la intrare sa te duca la masa unde te asteapta paharele curate,servetele si eventual sticla de ceva daca ai comandat, plus in Fratelli nu vezi sticle zburand, oameni injurand in gura mare sau cocalari care se dau mari shmecheri si atarna la o bere toata noaptea. Oricine are un comportament normal si o tinuta decenta este binevenit.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Dj Sync: de muzica numa de bine, nu lua in seama toţi anonimi.

    RăspundețiȘtergere
  19. am fost si eu sambata in renumitul club fratelli si am fost placut impresionata,
    muzica buna ...in sfarsit mai multe genuri, ma saturasem de DOAR house sau DOAR retro o seara intreaga,
    ma bucur ca e lume ok si nu am dat peste club gen bar de striptease cum arata uneori the note sau club 30 unde anumite d-soare confunda a arata bine, elegant sau la moda cu imbracatul de haine de la sora de 5 ani care nu acopera nimic,
    sper sa se pastreze asa clubul :)

    RăspundețiȘtergere
  20. fratelli este chiar ok. nu te da pe spate. atmosfera este foarte slabuta. clubul e mai mult de socializing. te vezi cu amici, cunostiinte sau prieteni. dc te rupi in miscari de dans pari un pic in plus. barmanii ok. se straduiesc. inca nu stiu meserie ca baietii din vremurile bune ale the note-ului. poate progreseaza. design ok, dar nu impresionant. mergand in ultimele 3 saptamani in fratelli, the note, heaven si club 30 pot spune urmatoarele:
    - atmosfera: niciunul (slabut peste tot).
    - design: 1) the note; 2) fratelli; 3) heaven ... club 30 nu-l pot baga. nu crede ca cineva s-a chinuit prea mult acolo.
    - muzica: niciunul (dc mergi de 2 ori consecutiv 75% din melodii sunt aceleasi).
    - bauturi: 1) the note; 2) fratelli; 3) heaven; 4) club 30.
    concluziile sunt ca nu prea avem night life in timisoara si ca nu stiu de ce the note nu mai merge ca arata bine si bauturile sunt bune. sincer astept vara si river deck.

    RăspundețiȘtergere
  21. da intradevar in Fratelli este o atmosfera f placuta , barmani sunt profesionisti, au un sef de sala f bun , cateodata trebuie sa te folosesti de relatii ca sa intri dar hei care ar mai fi farmecul nu??.. doar traim in Romania.
    Muzica este intraevar f buna de la chesse music pana la house dar cel mai important este ca dj-ul de serviciu stie cand sa le puna si sa bine dispuna publicul, asta face diferenta dintre un dj bun si unul de la sat:)
    puncte minus cateva:
    va rog reparati parcarea aceea caci cand incepe cate o ploaie trebie sa iti iei cizme sa poti trece pe acolo.
    paza este f buna dar baietii care se ocupa cu securitatea obiectivului trebuie sa mai lase din figuri fiindca timpurile sau schimbat si lumea e alta numai suntem in complex prin anii 98 cand toate erau posibile .
    ok bye bye

    RăspundețiȘtergere
  22. mai...am fost si eu prima oara sambata in fratelli...sincer,credeam ca e un club de 10 ori mai fitzos decat heaven dar...sa stii ca nu...am ramas placut impresionata ca inca nu au ajuns toti taranii pe acolo si inca te mai poti distra...toata lumea e relaxata...e chiar ok...si app...si mie mi-a placut muzica foarte mult...din acest punct de vedere...nota 10...toate genurile de muzica...e foarte ok...

    RăspundețiȘtergere
  23. Fratelli – DE EVITAT frate ! Sambata asta am fost la Fratelli . M-am dus sa ma intalnesc cu oameni pe care nu i-am mai vazut de mult, sa mai socializam. Auzisem de Fratelli ca e un super local, ca arata beton, ca e de fitze, ca nu merge oricine.Am ajuns acolo cu masina proprie si ghici ce? parcare destul de mica pentru dimensiunea localului era deja plina iar domnul de la intrarea in parcare m-a indrumat sa parchez undeva in stanga parcarii, un loc intunecat, care am aflat apoi ca nu le apartine spatiul si ca masina mea ar fi fost mai in siguranta in strada.Ma indrept catre intrarea claubului pe o alee care a fost candva betonata, dar acum plina de gropite, fiindu-i greu oricarei fete pe tocuri, (era sa raman si fara tocuri) si colac peste pupaza ma acosteaza un tigan cerandu-mi bani pentru parcare(“macar de un pachet de tigari domnita”…WTF), ii dau 5 lei de teama sa nu mi zgarie masina si plec cu gandul ca data viitoare voi veni cu taxiul. Dar ghici ce observ ca taxiurile nu au voie sa intre pana in fata clubului, te lasa undeva la 300m de intrare si pana acolo trebuie sa degeri in timp ce mergi pe tocuri (nu e mult de mers, dar daca ai o rochita ca naiba, e cald in club, si tocuri, e destul de greu sa fugi pana inauntru).Ajung la garderoba, baiatul de acolo imi spune ca nu mai are umerase libere.. intru in club, cu jacheta in mana si incerc sa-i caut pe prietenii mei(mi-au zis ca sunt la bar ca e o problema cu rezervarea, ca ne-ar fi incurcat rezervarile si ca spera sa primim o masa), nu reusesc sa- i vad datorita fumului de tigara si aglomeratiei ffff mari, pentru asa un club cu renume ma asteptam ca macar sa aiba aerisiri bune, sau doar nu le dau drumul din economie de current electric?:))Sala cu pricina… destul de mica, cu un bar asezat fix in mijloc de nu ai loc sa dansezi – ca d’aia te duci in club, sa dansezi; canapelele in schimb erau foarte ok(doar cele de sus) masutele de jos insa DEZASTRU TOTAL, masa de 8 persoane cica, dar nici 3 persoane nu aveam loc, toata lumea care dorea sa treaca te calca pe picioare, imbrancea , nu puteai sa dansezi si nici sa tii un pahar in mana ca riscai sa ti se verse pe rochita, scrumierele sparte si murdare, si chelnerii varsau scrumiera plina pe tava cu care serveau. Am fost pana la baie… a durat ceva si cand zic ceva ~ 10-15 minute minim sa ajung, sa reusesc sa ma strecor,(o adevarata aventura:/),la fel de murdara si neingrijita ca cea de la un fast food de la gara. nu era hartie igienica in toaleta si nici sapun la chiuveta, ca e criza. mizerie pe jos, nu spala / stergea nimeni din cand in cand cum se intampla in alte cluburi. Muzica a fost ok, macar dj-ii au mai salvat seara. Preturile … imense pentru calitatea si servirea localului : o apa minerala 15 lei, o cola mica 15 lei, un pahar plin pana sus de gheata cu vodka si suc 27 lei, (defapt 30 lei pt ca niciodata nu au dat rest mai putin de 10 lei, ca nah suntem club de fitze si ne permitem si NICIODATA NU PRIMESTI BON FISCAL ca sa stii cat a costat, pana si in centrul vechi primesti), iar cand se topeste toata gheata aia nici nu mai simti alcoolul, parca bei suc cu gheata, shoturile… aici a fost interesant… ca orice om care se distreaza , cele mai bune sunt shoturile la bar cu toate ca aveam sticla la masa, SURPRIZA !!ne pune shoturile pe jumatate , il intreb pe barman de ce nu le pune pline… imi zice ca daca vreau pline , sunt 20 lei fiecare si nu 15 lei )). nota de plata, care va asigur ca nu a fost deloc maricica, ci fff mare, plus ca nu am mai vazut nicaieri un chelner sa numere banii si bacsisul de fata cu clientii, asta arata cat de bine sunt pregatiti si instruiti si cat de mult e interesata conducerea clubului de cat de multumiti pleaca clientii lor si daca vor reveni, Poate se bazeaza pe acelasi fapt ca toata lumea, ca noi venim, ne luam teapa si unii dintre noi vom reveni doarece nu exista o oferta variata si atatde bine definita ca in afara, bazata pe respect si punerea pe prim plan al clientului

    RăspundețiȘtergere