sâmbătă, 27 decembrie 2008

Da desktopu? Cum e desktopu?

Cu greu mă hotărăsc sa ies din starea de hibernare, in care am intrat acu 3 zile, dar am de onorat leapşa cu dektopul.
Având in vedere ca acasă folosesc uzual ambele calculatoare din dotare voi prezenta doua desktopuri: laptop si pc
PC:

Într-o perioada eram abonat la picture of the day la national geografic. Desktopul mi se schimba destul de des in acea perioada in funcţie de noile poze apărute. Am rămas la acest desktop pentru ca îmi da o foarte mare senzaţie de libertate :D.

Laptop:

Desktopul conţine evident un Ford Focus negru. Al meu e mult mai frumos, doar ca nu a avut, inca, ocazia sa participe la un photo shooting. Urmează :d
Completări:

  • urăsc sa am multe icoane pe dektop, prefer quick launch-ul. Aveam un coleg la munca, cu cel puţin 60 de icoane pe desktop, nici nu ma puteam uita la monitorul lui, mă scotea din minţi!
  • in ciuda faptului ca am pe dektopuri poze cu maşini, nu sunt deloc un fanatic al maşinilor. Ma uit totuşi la Top Gear.
Leapşa merge mai departe la Nebuloasa si la Răzvan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu