sâmbătă, 13 decembrie 2008

Cum sa nu te enervezi?

Sâmbăta trebuia sa fiu prezent in Timişoara la ora 14:30, a-ţi reţinut: gagici de rezolvat chestii de astea(glumesc evident). Plec de la Ineu târziu, foarte târziu, gonesc ca un nebun pe minunatele şosele ale patriei, sa nu întârzii, ca doar sunt om de cuvânt si la intrarea in Timişoara... maşinile staţionează la 300 m înainte de sensul giratoriu de la Sell-Gross. O fi vreun accident ceva, îmi spun,...nasol. Coloana nu se mişca deloc, da de ce nu se mişca? Chiar nimeni nu mai poate trece, da ce s-o fi întâmplat?
Uite ce s-a întâmplat nişte minţi luminate s-au gândit sa protesteze pentru triplarea taxei auto. Si cum s-au gândit sa o facă? pai blocând intrarea si ieşirea din Timisoara. Pai "futu-va mama voastră-n cur sa va fut", cum ar fi ca eu, care sunt pus sa plătesc de 2 ori impozitu, sa blochez usa la intrare in primarie, sau oficiu postal si nimeni sa nu mai poata plati taxele, ca vezi doamne nici eu nu pot.
Cum vine asta? daca nu mai poti inmatricula masini vechi sa circuli pe drumuri, nimeni sa nu mai poata circula? Omule, fa greva foamei, rapeste-l pe tariceanu, da-ti foc in fata casei poporului, da lasa-ma pe mine si pe ceilalti cetateni sa circulam.
A trebuit sa merg pe camp 20 de minute pana in Dumbravita sa pot intra in oras!
Sa nu ma intelegeti gresit, nu zic ca triplarea taxei este o masura inteleapta, dar de aici si pana a bloca un drum national e mult. Bine ca atunci cand suporterii de la poli au facut la fel (blocand calea Lugojului) in ei s-a intrat cu forta, da astazi in bisnitarii nu!

Serenity now nu a prea mai avut efect si a trebuit sa folosesc solutia de avarie.

P.S Imi cer scuze ca la injuratura nu am folosit diacritice, dar se pare ca dictionarul roman de la firefox nu contine acele cuvinte :D!

5 comentarii:

  1. Sorry ca te-or incomodat soferii da ce poti face? Cand e protest sunt si unii deranjati, ca nu pot sa fie toti multumiti. Tre sa atragi atentia cumva. E ca si cu bicicletele alea. Cand au mers 600 de biciclisti prin tot orasul au paralizat circulatia. Oricum protestul era anuntat, ai nimerit exact in cel mai nasol moment :(

    RăspundețiȘtergere
  2. richie, cu bicicletele nu am nimic, si nici cu acest protest nu as fi avut daca ar fi avut autorizaţie! Faptul ca anunţi ca vei bloca drumul nu face protestul unul legal!

    RăspundețiȘtergere
  3. @bogdan: ai dreptate nu chiar in cur...Da ştii bancu ăsta:
    Un tip merge la magazin si zice la vanzatoare:
    - Buna ziua, as dori si eu va rog o căciula nici prea verde, nici foarte verde, dar totuşi verde. Evident vânzătoarea n-are!
    A doua acţiunea se repeta, A treia zi la fel, si la un moment dat vânzătoarea, enervata, spune:
    Domnule ştiţi ceva pupaţi-mă nici prea-n cur nici foarte-n cur dar in cur!
    E aşa si eu...fix in cur

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut bicicleta si mi-a furat-o un vecin :(

    RăspundețiȘtergere