vineri, 28 noiembrie 2008

Întâlnirea blogerilor din Timişoara 11

După câteva ediţii ratate, de către mine, a venit rândul revanşei :D, aşadar vineri 28.11.2008 voi fi prezent in Funky(barul colorat din Unirii pe strada cu Time, Irish si cu sex shopul, acuma sigur ştiţi) la întâlnirea blogerilor din Timişora ediţia 11. Nu la 19 când este ora de întâlnire, dar pe la 20 ajung :D.
Având in vedere ca merg la întâlnire direct de la munci, deci vin cu maşina, apare o mare dilema:
Să nu beau => toţi vor fi ameţiţi iar eu nu voi putea împărtăşi aceleaşi trăiri cu ei :(
Să beau => să rămân fără permis;
Să beau => să îmi las maşina in Unirii;

LATER EDIT: Incă o variantă:
Să merg acasă să-mi împlânt maşina in parcare si apoi sa mă prezint la întâlnire

4 comentarii:

  1. Eu iti recomand sa o lasi acolo, din proprie experienta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai laaasă tu dilemele... că ştim că vrei să te lauzi că ţi-ai luat maşină! Like... HUO!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) chiar e o dilema, posturi in care mă voi lauda ca mi-am luat maşină urmează :D

    RăspundețiȘtergere