sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Covoare... Covoare... Covoare

Aşteptând inca Ze List 2.0 service pack 3 (lista bloggerilor prezenţi la cea dea 11 întâlnire) voi expune minunata mea incercare de a-mi achizitiona covoare
In fiecare zi (a se citi in fiecare zi) timp de 2 săptămâni mi-am acordat in jur de 2 ore pe zi acestei activităţi. Mi-am pus in mişcare cai din herghelie si diii spre magazine: Praktiker, Kappa, MobExpert, Interhome, Diego si o sumedenie de altele mai mici ale căror nume nu le-am reţinut. Gama de produse este destul de variata, dovedit si prin pozele afisate mai jos, dar ce covor vreau eu, pur si simplu... nu este. Si când într-un final zăresc unul care "merge" apar problemele:
Il vad, agăţat de tavan, flausat, dimensiunea perfecta, culorile se imbina elegant, se potrivesc cu restul camerei... zic gata... ăsta e... îl cumpăr.
"Eu v-il dau jos, dar sa ştiţi ca este găurit de cuiele cu care este agăţat, si poate nu vreţi sa îl cumpăraţi!" mi s-a răspuns de către... o simpatica vânzătoare. Ma tot uit eu la covor aşa de la înălţimea mea (deci eram aproape de el :D), mă învârt pe după el... nu vad nici o gaura! Transmit vânzătoarei ca mie totul îmi pare in ordine cu el si ca vreau sa îl cumpăr. Dupa 3 minute domnişoara se întoarce cu întăriri(un manuitor care se dorea mai convingator) si îmi spune ca nu pot da covorul jos pentru ca este acolo de când s-a deschis magazinul si nu se da jos, nici singur nici cu ajutorul meu sau al vreunui angajat!!! Primul impuls a fost: mama voastră vreau sa vorbesc cu şeful vostru, eu vrea acel covor, mai puţin si făceam ca ăsta micu'.
Însă slava domnului Serenity Now funcţionează in continuare aşa ca m-am reorientat, îl vreau atunci pe cel portocaliu.
Dau sa îl rulez...stupoare, are in mijlocul lui o tăietura de vreo 20 de centimetrii...super nici pe ăsta nu îl pot lua. M-am resemnat, mi-am luat căluţii diiii si am plecat. Mai aştept acuma numerele negre si imi fac un drum la Buda sigur au la Ikea ce vreau eu :D.











Aveţi vreo idee unde as putea găsi covorul vieţii mele, de preferinţă in Timişoara +-50 km ?

Titlul vrea sa înlocuiască refrenul din superbul duet Dalida si Alain Delonn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu