marți, 4 noiembrie 2008

Concert de Jazz la Bruxelles pentru Anca Parghel

Primul contact major cu orasul (capitala europeana) Bruxelles l-am avut duminica 19 octombrie, cand alaturi de reprezentantii CJT si CJMM (Maramures) am fost la un Concert de Jazz organizat de catre Ambasada Romana in Belgia in cinstea renumitei cantarete de jazz Anca Parghel.
Spre rusinea mea nu stiam ca doamna Parghel sufera de un nou caz de cancer, dupa cel avut in trecut la san.
Cel putin 5 ore s-a cantat jazz, artistii schimbandu-se intre ei mai ceva ca la un meci de handball. Prezentatorul parea a fi un francez venit din ani 1900, mai sapca de pictor ii mai trebuia, ii cunostea personal pe toti care urmau sa urce pe scena si facea fel de fel formatii adhoc.
Media de varsta a publicului a fost undeva peste 55 de ani iar atmosfera era una extrem de relaxata si de boema, lumea zambea, savura muzica, batea pe ritm si isi consuma, inainte sa se raceasca, formidabila bere belgiana.
La Bruxelles exista o regula nescrisa: "In weekend nu se vorbeste de si despre servici!", aceasta sintagma existand deja in sangele celor mai sus amintiti. Vorba unui amic: "iti dau impresia ca lucreaza doar ca sa aiba bani sa se distreze", nu au pe fata nici un rid, nici o incruntare, parca sunt sedati/drogati. Adevarul este ca la ce bere au asa as fi si eu in 2 luni :)
Concertul a fost o reusita, eu unul am fost extrem de incantat, apetitul pentru jazz fiindu-mi redeschis cu aceasta ocazie. Nu stiu ce suma s-a adunat in urma acestui concert dar eu ii doresc doamnei Parghel insanatosire grabnica.
Calitatea imaginii este una precara, nu mi-am permis sa deranjez artisti cu blitzul :D, dar cred ca ati prins idea.

Circula o leapsa prin blogosfera cu 20 de intrebari, una dintre ele era: (scriu din memorie)"Cum te vezi peste 10 ani". Nu stiu cum voi fi peste 10 de ani dar acuma stiu cum as vrea sa fiu peste 20...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu