marți, 11 noiembrie 2008

Capitala europei

Ca tot am povestit de vacanta mea in Bruxelles m-am hotarat sa prezint si niste poze.

Ce am retinut si cred ca merita spus despre Bruxelles sunt urmatoarele:


Bruxelles este un oras al copiilor, muzeele au zone unde le sunt prezentate exponatele pe intelesul lor, mame cu 1 sau 2 carucioare vezi la tot pasul, in supermarketuri, in restaurante, mall-uri, fast-fooduri.
Orasul este plin, dar plin de parcuri, prin parc intelegand o zona de cel putin 1 ha populat cu iarba ingrijita impecabil, banci si copaci seculari. Tinerii fac jogging, batrani stau pe banca sau pe iarba si privesc minunatele fantani arteziene, iar vesnicii copii(baieti, fete, albi, arabi, negri) joaca fotbal sau hochei pe iarba.
Belgienii sunt sublimi dar lipsesc cu desavarsire, datorita institutiilor si comisilor europeene din Bruxelles, acestia s-au mutat din capitala impinsi fiind de cei peste 50000 de functionari straini care lucreaza aici. In mijloacele de transport in comun se aud astfel toate limbile si dialectele europei.
Un must in Bruxelles sunt: berea(am mai scris despre ea), ciocolata(in medie un belgiana consuma 7.9 kg/an), prajiturile (in special celebra Gaufre) si cartofii prajiti(sincer nu sunt ceva deosebiti, dar ei se lauda cu ei).

Capitala Europei isi merita titulatura iar daca sunteti prin preajma va recomand din tot sufletul sa o vizitati

3 comentarii:

  1. ok, poate ca nu sunt ceva deosebit dar ai simtit macar diferenta? sunt multi care nu o percep dar mie mi se par total diferiti! si mult mai buni. cat despre copii asa e, belgia e clar tara daca nu a copiilor clar a femeilor insarcinate. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaa vorbeam de cartofii prajiti :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Andreea da am simţit diferenţa, dar nu m-au dat pe spate :D. Cred ca reţeta e ca sunt fripţi de doua ori sau sunt si fripţi si fierţi... acuma nu mai ţin minte dar poate ne lămureşti tu :)

    RăspundețiȘtergere