joi, 13 noiembrie 2008

Apa calda

Am impresia ca sunt singurul locatar al imobilului care face dus seara. Ca tot am inceput asa de categoric voi
explicita:
In fiecare seara, dar in fiecare seara înainte sa îmi fac revigoranta baie trebuie sa las sa curgă apa calda intre 5 si 10 minute pentru ca temperatura apei sa ajungă la cote acceptabile.
De ce fac asta? Pentru ca apa calda nu a ajuns de la reteaua principala in reteaua blocului si astfel la mine in apartament.
De ce nu a ajuns? Pai pentru ca lumea nu o foloseste :(
Nu ma astept ca vecinile de pe "palier" sa se imbaieze in fiecare seara, avand in vedere ca au peste 65 de ani
dar macar la tinerii ce ii mai vad perindandu-se prin bloc am ceva pretentii.
Dezamagirea este si mai mare cand ma gandesc ca in curul apartamentului meu se afla curul apartamentului
a doua, balconate, tinere domnişoare de vârste fragede: 23-26 ani.

Daca nici ele atunci cine?

P.S. Acu vreo cateva luni administratoarea imi povestea cum ca un vecin de la 4 avea un consum imfim de apa, nu mai retin cat
dar oricum foarte puţin. Întrebata fiind, vecina explica ca ea îşi spală vasele cu aceeaşi apa din chiuveta cam o săptămână,
iar baie face doar in week-end la tara...

8 comentarii:

  1. Join the club!! O vecina (baba) mi-a povestit ca face baie cand face si vecinu de deasupra ei...Si cum afla ca vecinu face baie? Pai simplu....Verifica teava de apa daca e calda ..... Incredibil!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. OK, o baba, doua babe dar din tot blocul nimeni?(aseara surprinzator aveam apa calda, ori postul meu a avut un rezultat, ori o fi fost ziua cuiva P)

    RăspundețiȘtergere
  3. bah.. mai exista varianta ca toti sa faca baie dupa ce faci tu..

    RăspundețiȘtergere
  4. ... verificand, bineinteles, daca ai incalzit deja teava... :P

    RăspundețiȘtergere
  5. aaaa... da mi-a scapat, deobicei ma imbaiez dupa ora 23:45. Avand in vedere ca oameni normali merg la servici la 8, nu ca mine la 11, cred ca sunt printre ultimi care folosesc apa calda seara.

    RăspundețiȘtergere
  6. iti spun io, intr-un asa bloc cum el tau, sau al meu, la orice ora din zi sau din noapte faci dus/baie, ori esti primul, ori esti ultimul :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La mine e invers. Seara la orice ora gasesc apa calda; in schimb dimineata stau si un sfert de ora sa curga apa calda.
    Si am si eu foarte multi vecini tineri. Sau sunt eu prea matinala (ora 7)?

    RăspundețiȘtergere
  8. sincer cred ca eşti muuuuult prea matinala :P

    RăspundețiȘtergere